کد خبر: ۲۷۹۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

آزمون: دوست داشتم شادی گلم را با ایرانیان تقسیم کنم/ به بازی بعدی می‌رسم

زننده گل تیم ملی ایران به قطر گفت: از برد تیم ملی ایران خوشحالم و خواستم شادی گلم را با ایرانیانی که برای حمایت از ما آمده بودند تقسیم کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار آزمون، پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر که با گل این بازیکن به دست آمد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از پیروزی تیم ملی ایران بسیار خوشحالم و همین طور خوشحالی مضافی دارم به خاطر گلی که برای تیم ملی ایران به ثمر رساند.

وی درباره حرکتی که بعد از گل انجام داد و به سمت هواداران ایرانی رفت، خاطر نشان کرد: ایرانی‌های زیادی به استادیوم آمده بودند. آنها فضای قشنگی را برای ما به وجود آورده بودند. از حضورشان در استادیوم فوق‌العاده‌ خوشحال شدم که برای حمایت از ما آمده بودند و وظیفه ام بود که بعد از گل زدن به سمت آنها بروم و هم از آنها تشکر کنم و هم شادی این گل را با آنها تقسیم کنم.

به گزارش ایسنا، مهاجم تیم ملی ایران درباره مصدومیتش در این مسابقه که باعث تعویض او شد نیز گفت: پس از آسیب دیدگی‌ که پیدا کردم در جریان بازی خیلی احساس درد داشتم. برای همین تعویض شدم. الان شرایطم بهتر است. البته الان درد دارم اما ظاهرا چیزی نیست و می‌توانم به بازی بعدی برسم. پاسخ منطقی را باید بعد از ویزیت کردن پزشکان و معاینات آنها داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین