کد خبر: ۲۸۰۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس

پیروزی چلسی، منچستریونایتد و لیورپول

در شبی که چلسی مقتدرانه از سد سوانزی گذشت، شیاطین سرخ و لیورپول هم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در شبی که چلسی مقتدرانه از سد سوانزی گذشت، شیاطین سرخ و لیورپول هم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

 به گزارش تسنیم، هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با انجام 6 دیدار همزمان آغاز شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه لیبرتی میهمان سوانزی بود و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر میزبانش را از پیش‌رو بردارد. آبی‌پوشان لندنی در این دیدار توسط گل‌های اسکار (یک و 36)، دیه‌گو کاستا (20 و35) و آندره شورله (80) سوانزی را در هم کوبیدند.

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد خارج از خانه شمار امتیازات خود را به عدد 52 رساندند و صدرنشینی‌شان را استحکام بخشیدند.

در ورزشگاه لوفتوس رُود واقع در غرب لندن هم کوئینر پارک‌رنجرز پذیرای منچستریونایتد بود که این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان بردند. اولین گل سرخپوشان منچستر در این دیدار را مروان فلینی در دقیقه 58 روی پاس آنتونیو والنسیا به ثمر رساند و دومین گل را هم جیمز ویلسون در دقیقه 90 برای این تیم زد. تیم تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال با این برد خارج از خانه 40 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

تیم‌های استون‌ویلا و لیورپول هم در ویلاپارک به مصاف هم رفتند که این بازی به برتری 2 بر صفر بندرنشینان انجامید. برای لیورپول در این بازی فابیو بورینی (25) و ریکی لمبرت (79) گلزنی کردند. شاگردان برندان راجرز که در چند هفته اخیر به نتایج خوبی رسیده‌اند با این پیروزی 35 امتیازی شدند و به مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

برنلی 2 - کریستال‌پالاس 3

لسترسیتی صفر - استوک‌سیتی یک

تاتنهام 2 - ساندرلند یک

همچنین از ساعت 21 امشب نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس فردا (یک‌شنبه) با انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود که در بازی اول وستهام پذیرای هال‌سیتی است و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند.

پرونده این هفته از رقابت‌های لیگ برتر دوشنبه شب با دیداری بین 2 تیم اورتون و وست برومویچ در ورزشگاه گودیسون پارک بسته خواهد شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس چلسی با 52 امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با 47 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و منچستریونایتد با 40 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین