کد خبر: ۲۸۰۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

مرگ مرد 33 ساله در اثر بازی زیاد

از جمله نکات جالب اینجا بود که در طول تحقیقات پلیس‌ها در محل مرگ این فرد، سایر مشتریان گیم‌نت بدون توجه به اقدامات پلیس به بازی کردن ادامه می‌دادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در کشور تایوان یک مرد 33 ساله بر اثر زیاده روی در انجام بازی‌های کامپیوتری درگذشت تا بار دیگر بحث فرهنگ استفاده از این بازی‌ها به میان بیاید. در این رخداد، این مرد که مشتری دائمی و ثابت یک گیم‌‌نت بوده است پس از سه روز بازی متوالی توسط صاحب گیم‌نت در وضعیتی غیرعادی روی صندلی خود مشاهده شد و پس از انتقال به بیمارستان مشخص شد که او درگذشته است.

صاحب این گیم‌نت درباره این مرد گفته است که او از مشتریان ثابت آن‌ها بوده است و همیشه برای مدت‌های طولانی بازی می‌کرده و حتی در مواقع خستگی روی صندلی گیم‌نت می‌‌خوابیده است. جالب اینجاست که چندی پیش نیز در شهر تایپه نو نیز مرد دیگری پس از 5 روز بازی متوالی درگذشته بود.

از جمله نکات جالب اینجا بود که در طول تحقیقات پلیس‌ها در محل مرگ این فرد، سایر مشتریان گیم‌نت بدون توجه به اقدامات پلیس به بازی کردن ادامه می‌دادند.

به گزارش جام جم، در اینجا جا دارد تا یادآور شویم که بازی‌های کامپیوتری تنها ابزار است و نمی‌توان استفاده نادرست از ابزار را به بد بودن آن ابزار تعمیم داد، برای نمونه می‌توان از چاقو برای جراحی یک بیمار و درمان او استفاده کرد و از همان تیغ نیز می‌توان استفاده‌های نادرست فراوانی را به‌عمل آورد که این امر وجود تیغ جراحی را زیرسوال نخواهد برد، بازی‌های کامپیوتری در صورت استفاده صحیح می‌توانند ابزاری برای یادگیری سریع، بالابردن سرعت پاسخ‌دهی مغز و بهبود ساختار تصمیم‌گیری منطقی در مغز انسان عمل کند ولی استفاده نادرست از آن نیز مواردی این‌چنینی را درپی خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین