کد خبر: ۲۸۰۵۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
معاون امور مجلس رئیس جمهور در جمع کارکنان سایپا:

درعرصه پیشبرد انقلاب اسلامی کارگران صنعت خط شکن هستند

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تقدیر از عملکرد مدیرعامل، کارکنان و کارگران گروه خودروسازی سایپا گفت: مشکلات معیشتی کارگران از نظر دولت دور نمانده و همه مسئولین در تلاش برای رفع مشکلات موجود و خارج کردن کشور از رکود و رونق بخشیدن به تولید هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سایپا نیوز حجت السلام والمسلمین مجید انصاری- معاون امور مجلس رئیس جمهور در بازدید از شرکت سایپا و در جمع کارکنان این شرکت، دستاوردهای بدست آمده در صنعت خودروی کشور را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: حمایت از تولید و صنعتگران در اولویت اصلی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: با الگو گیری از اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس سربازان و سرداران کشور در خط مقدم خط شکن بودند و امروز در عرصه پیشبرد انقلاب اسلامی شما کارگران خط تولید، خط شکن هستید و چشم امید رهبر و مردم به اندیشه ها و دست های توانمند شماست.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: ما راهی جز افزایش تولید، سرمایه گذاری، بهبود کیفیت و فتح بازارهای منطقه جهت افزایش درآمد و تولید ملی نداریم و در این حوزه سرمایه گذاری هایی انجام شده است، علاوه بر این نیروی متخصص داخلی که ثروتی عظیم برای کشور است را دارا هستیم و باید از این سرمایه به نحو مطلوب بهره ببریم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تقدیر از عملکرد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: مشکلات معیشتی کارگران از نظر دولت دور نمانده و همه مسئولین در تلاش برای رفع مشکلات موجود و خارج کردن کشور از رکود و رونق بخشیدن به تولید هستند.

وی گفت: بر اساس چشم انداز 20 ساله و تا افق  1404، ایران باید قدرت اول منطقه در زمینه  های اقتصادی، علمی و فناوری باشد و برای رسیدن به این امر مهم باید با شناخت نقاط قوت و ضعف خود و همچنین شناسایی رقبای منطقه ای، تمام پتانسل خود را به کار گرفته و با تلاش و کوشش در عرصه علم و فناوری گام های سریع و محکمی را در جهت این هدف بزرگ برداریم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور مسئله ساماندهی اقتصاد را یکی از اهداف اصلی دولت دانست و گفت: دو نکته محوری و کلیدی عرصه اقتصادی یعنی تورم و رکود، مشکلات بسیار فرساینده و سخت کشور محسوب می شوند که با همت دولت تورم مهار شده است و رشد نرخ تورم 44 درصدی به 17 درصد رسیده است.

وی افزود: مسئله مهم رکود که معنا و آثار آن را می دانیم اگر با تورم هماهنگ شود برای مردم آزار دهنده خواهد بود. در همین راستا بحث سرمایه گذاری های جدید و تامین نقدینگی برای واحدهای تولیدی مد نظر قرار گرفته و حل مشکل بازارهای داخلی و بین المللی می تواند موثر واقع شود.

حجت الاسلام انصاری کاهش قیمت نفت را توطئه پیچیده و مشترک صهیونیست و ارتجاع منطقه به پیشتازی عربستان دانست و گفت: در آمد دولت از آغاز تا امروز به نصف کاهش پیدا کرده است و برای عبور از این مشکلات و رسیدن به اهداف سند چشم انداز 20 ساله، دولت در عرصه اقتصاد تکیه خود را بر همت کارآفرینان و کارگران و متخصصان داخلی گذاشته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در رابطه با حمایت دولت از صنعتگران گفت: بسته پیشنهادی دولت با دو لایحه به مجلس داده شده است که به افزایش توانایی بانکها در ارائه تسهیلات بیشتر در دستور کار قرار گرفته و منتظر تایید شورای نگهبان هستیم. همچنین برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی اقدامات مختلفی را دولت انجام داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با مسئله هسته ای هم دشمنان به این سادگی تسلیم نمی شوند و تیم هسته ای کشور هم با قدرت و با حفظ خطوط قرمز نظام در راستای احقاق حقوق مسلم ملت گام بر می دارند و با توجه به وعده رئیس جمهور تا برداشته شدن کامل تحریم ها از دوش مردم پا فشاری خواهیم کرد و در عین حال الگوی اقتصاد مقاومتی را برای تسلیم نشدن مردم دنبال خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین