کد خبر: ۲۸۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

رییس موقت سازمان دانشجویی حزب کار تعیین شد

شب گذشته شورای مرکزی حزب کار تشکیل جلسه داد و در مهمترین اقدام جانشین افراد مستعفی خود را مشخص کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 آفتاب- سرویس سیاسی: در جلسه شب گذشته شورای مرکزی این حزب، مهم ترین اخبار روز، از جمله تصویب برخی تغییرات در قانون کار در مجلس شورای اسلامی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آفتاب، همچنین در این جلسه گزارش دفتر سیاسی در مورد انتخابات شورایاری ها به استحضار اعضاء رسید.

پس از آن گزارش نشست انتخاباتی خانه های کارگر سراسر کشور در شهرستان چابهار ارائه گردید.

در ادامه این جلسه موضوع استعفای چند تن از اعضا و هواداران حزب در سازمان دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت و دراین رابطه تصمیماتی توسط شورای مرکزی حزب اتخاذ شد، براساس مصوبات حزب، مهدی فرنیان تا زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان دانشجویی، به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد.

مهدی فرنیان دانشجوی دکترای علوم سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار است. در سال های نخستین تاسیس سازمان دانشجویی در سال 1378 با خانم فروغ علیپور، مسئول وقت سازمان و رییس حال حاضر دانشگاه کار همکاری داشته است. پس از آن نیز مدتی به عنوان مسئول دفتر حزب در استان اردبیل فعالیت کرده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد الله یار عرب و علی اکبر جمشیدی از اعضای علی البدل شورای مرکزی و شورای داوری، جانشین افراد مستعفی شوند.

به گزارش روابط عمومی حزب اسلامی کار، در پایان جلسه نیز دبیرکل حزب اسلامی کار ضمن آرزوی موفقیت برای افراد مستعفی، بر ضرورت توسعه و بهبود آموزش های اعتقادی و اخلاقی در تمام بخش های حزب تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین