کد خبر: ۲۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

بارش برف برخی از محورهای مواصلاتی کشور را مسدود کرد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد :برخی از محورهای مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال ریزش بهمن و انجام عملیات راهسازی مسدود است و هموطنان برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راهها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک نمایند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز یاد شده حاکی است ، محور فرعی شمشک ـ دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران همچنان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج - گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

همچنین محور فرعی پونل ـ خلخال ، واقع در استان اردبیل، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و رفت وآمد از محور اسالم - خلخال امکان پذیر است .

محور فرعی سرو آباد ـ پاوه ، واقع در استان کردستان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و آمد و شد خودروها از محور سنندج- کامیاران- روانسر- پاوه انجام می شود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور ،محور قدیم اصفهان- شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری، تا 15 فرودین 94، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر17 تا 26، مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ شماره یک و دوانجام می شود.

آزاد راه مرزن آباد ـ چالوس، واقع در استان مازندران به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود و رفت وآمد وسایل نقلیه از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس میسر است .

محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان، واقع در استان همدان نیز تا 31 فروردین 94، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و آمد و شد خودروها از محورهای همدان- جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد - تویسرکان انجام می شود.

محور اردبیل - سرچم ، واقع در استان اردبیل تا 21 اسفند ماه سال 93 به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ترانشه برداری، حدفاصل کیلومتر 90 تا 110، مسدود و رفت وآمد از محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل - سراب - بستان آباد به زنجان صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، محورکمربندی جنوبی الیگودرز، واقع در استان لرستان، تا 25 اسفند ماه سال جاری، بطور 24 ساعته، بدلیل اجرای عملیات راهسازی و احداث تقاطع غیر همسطح مسدود و کمربندی شمالی به عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

تردد در محور زنجان ـ میانه ، واقع در استان آذربایجان شرقی، تا 20 اسفند و در ادامه از 20 فروردین لغایت 31 اردیبهشت ماه 94، از ساعت 7 الی 17، به دلیل اجرای عملیات تعمیر روشنایی تونل قافلانکوه، همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام پذیر است.

محور پلیس راه ( اصفهان - شیراز ) ـ مبارکه، واقع در استان اصفهان نیز به دلیل اجرای عملیات روکش اسفالت از ساعت 8 الی 18 تا 25 اسفند ماه سال جاری آمد وشد خودروها همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

محور نیشابور- کاشمر، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ 25دی لغایت 19 اسفند ماه امسال ، از ساعت7 الی16، به دلیل اجرای عملیات بهسازی مسیر، حدفاصل کیلومتر 22 تا 28، رفت و آمد وسایل نقلیه همزمان با اجرای عملیات، همراه با محدودیت و رعایت احتیاط میسر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین