کد خبر: ۲۸۲۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

تهران، میزبان ۳نمایشگاه بین‌المللی

صنعتگران حوزه چوب ایران و جهان از امروز (یکشنبه)، به مدت چهار روز در این نمایشگاه گردهم آمده اند تا جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کردند.

در دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، امسال دهها شرکت مختلف داخلی ، تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه ، زنانه و بچگانه و همچنین دستگاه ها و تجهیزات تولید پوشاک را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

برگزاری چند نشست تخصصی و مسابقه طراحی پوشاک بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

نمایشگاه صنایع چوب

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین آلات وابسته، 110 شرکت داخلی و خارجی از ده کشور، جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه کرده اند.

صنعتگران حوزه چوب ایران و جهان از امروز (یکشنبه)، به مدت چهار روز در این نمایشگاه گردهم آمده اند تا جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش بگذارند.

آلمان، اتریش، ایتالیا ، ترکیه، کره جنوبی، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، امارات و چین در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، بیش از 80 شرکت داخلی نیز کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت چوب را ارائه کرده اند.

نمایشگاه بین المللی صنایع مبلمان

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات مبلمان، بیش از 410 شرکت داخلی و خارجی از 18 کشور به ویژه کشورهای اروپائی ؛ جدیدترین صنایع ، تجهیزات، دستگاهها و خدمات مختلف مربوط به مبلمان در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

حضور شرکت های خارجی دراین نمایشگاه، 100 درصد و مشارکت شرکت های داخلی نیز در این نمایشگاه 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. فرانسه، آلمان، اسپانیا ، انگلیس ، اتریش ، بلژیک ، ایتالیا ، ترکیه ، کره جنوبی ، چین، روسیه ، هنگ کنگ، تایلند، هند، مالزی ، تایوان ، ژاپن و امارات در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاهها،  تا 15 بهمن هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین