کد خبر: ۲۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کارگردان فیلم "خداحافظی طولانی" در گفت‌وگو با آفتاب:

ژانر عشقی یکی از قدیمی‌ترین ژانرهای سینمایی است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما اعلام کرد: ژانر عشقی یکی از قدیمی ترین ژانرهای سینمایی است که می‌توان از زوایای گوناگون به آن نگاه کرد. وی وجه تمایز "خداحافظی طولانی" را عشقی دانست که در محیط زندگی دو کارگر اتفاق می‌افتد. کارگران شب‌های روشن این بار با "خداحافظی طولانی" به جشنواره فجر آمده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: فرزاد موتمن، کارگردان سینما اعلام کرد: ژانر عشقی یکی از قدیمی ترین ژانرهای سینمایی است که می‌توان از زوایای گوناگون به آن نگاه کرد. وی وجه تمایز "خداحافظی طولانی" را عشقی دانست که در محیط زندگی دو کارگر اتفاق می‌افتد. کارگران شب‌های روشن این بار با "خداحافظی طولانی" به جشنواره فجر آمده است.

وی که در حاشیه نشست خبری فیلم خداحافظی طولانی با خبرنگار آفتاب گفت‌وگو می‌کرد، می‌گوید: فیلم عشقی تنها ابراز علاقه یک زن و مرد به یکدیگر نیست. ژانر عشقی قصه‌ای است که نشان می دهد یک زن و مرد چگونه با یکدیگر هم مسیر می‌شوند. همچنان که در شب‌های روشن دیدید زن و مرد قصه هر شب به یکدیگر نزدیک تر شده و فضای زندگی یکدیگر را بهتر درک می‌کردند.

موتمن تاکید کرد: نقطه عطف "خداحافظی طولانی" زندگی روزمره دو کارگر را در کنار خیابان‌ها و جاده‌های کارخانه‌‌ای به تصویر می‌کشد که نمی‌توانند سوار سرویس کارخانه شوند. این موضوع نشان می‌دهد که آدم‌ها برای هم مسیر شدن و زندگی با هم دلایلی لازم دارند.

این کارگردان به فیلم‌سازان ژانر عشقی توصیه کرد: که با دقت بیشتر و از زوایه تازه‌ای به این ژانر نگاه کنند. گفتنی است فیلم خداحافظی طولانی با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات و میترا حجار ساخته شده است. نکته مهم این فیلم بازی سعید آقاخانی بازیگر معروف کمدین است که این بار در یک نقش جدی ظاهر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین