کد خبر: ۲۸۲۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

انتظار 20 ساله برزو ارجمند و اعتراف نیکی کریمی

برزو ارجمند بازیگر فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت گفت: برای ایفای نقشی مانند آنچه در این فیلم به من داده شد، 20 سال انتظار کشیدم و هر چند زمان این نقش کوتاه بود اما مهم این بود که به انتظارم رسیدم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، نشست رسانه ای نقد و بررسی فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت عصر دوشنبه پس از اکران این فیلم در کاخ جشنواره (برج میلاد) با حضور وحید جلیلوند کارگردان، محمدحسین لطیفی و علی جلیلوند تهیه کنندگان و برزو ارجمند، نیکی کریمی، آفرین اویسی و شاهرخ فروتنیان برگزار شد.

وحید جلیلوند کارگردان این فیلم با اشاره به اینکه همه عوامل فیلم مولف بودند گفت: برای هرچه بهتر شدن این فیلم از نظرات همکاران باسابقه ای که در فیلم همکاری می کردند استفاده کردم.

وی افزود: سختی فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت این بود که نقد اجتماع و ستایش مردم و را به طور همزمان همراه خود داشت.

جلیلوند درباره دلیل فضای مستندگونه برای آغاز این فیلم گفت: اگر بخواهیم فضای رئال اجتماعی کار کنیم زمانی که مخاطب را ناخودآگاه به مسائلی متفاوت آشنا می کنیم تاثیر پذیری موضوع برای القاء به مخاطب بیشتر می شود.

نیکی کریمی بازیگر این فیلم نیز با اشاره به سابقه بازی خود در 25 سال گذشته گفت: در فیلم های بی شماری بازی کرده ام و شاید در سه یا چهار فیلم عملکرد خوبی نداشته ام که سعی دارم دیگر این کاستی ها تکرار نشود.

وی افزود: فیلم نامه چهارشنبه 19 اردیبهشت بسیار خوب بود و با توجه به این که سال گذشته اعلام کرده بودم تمایل دارم با فیلم های اول همکاری کنم، بازی در این فیلم را پذیرفتم.

کریمی، موفقیت فیلم را علاوه بر فیلم نامه خوب، مسوولیت پذیری کارگردان خواند و افزود: جلیلوند کارگردانی با انظباط و مسوولیت پذیر بود و در این کار سخت گیری های زیادی از خود نشان داد.

محمدحسین لطیفی یکی از تهیه کنندگان فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت نیز گفت: هر ساله باید تعدادی از افراد که در عرصه سینما فعالیت های زیادی انجام داده و خود را ثابت کرده اند به عنوان فیلم ساز، کاری جدید به مردم ارایه کنند و وارد عرصه فیلم سازی شوند.

وی تصریح کرد: باید افراد جوان بیایند تا پرچم سینمای ایران را در دست داشته باشند.

برزو ارجمند بازیگر این فیلم نیز با بیان این که در سینما اصولا بدشانس است، اظهار کرد: باور نمی کردم در کنار تعداد زیادی از استادانم کار کنم و آرزو داشتم امروز در کنار پدرم انوشیروان ارجمند فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت را تماشا کنم.

در اواسط این نشست نیکی کریمی با گرامیداشت یاد انوشیروان ارجمند در اقدامی تحسین بر آنگیز جای خود را به آفرین اویسی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که در این فیلم ایفای نقش کرده بود و در سالن حضور داشت، داد.

اویسی نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: وقتی فیلم نامه را مطالعه کردم از موضوع فیلم و آنچه من باید ایفای نقش کنم خوشم نیامد، اما وقتی امروز صحنه آخر فیلم را تماشا کردم بسیار خوشحال شدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین