کد خبر: ۲۸۲۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

احتمال سقوط هواپیمای ناپدید شده در چابکسر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از ادامه تلاش‌ها برای یافتن هواپیمای آموزشی - تفریحی مفقود شده و سرنشینان آن در چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر علیرضا خصوصی درباره چگونگی سقوط هواپیما گفت: روز گذشته از فرودگاه رامسر به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان، خارج شدن یک فروند هواپیمای تک موتوره با دو سرنشین، از رادار فرودگاه اطلاع‌رسانی شد.

او با اشاره به احتمال سقوط هواپیما گفت: 12 نفر از نیروهای زبده هلال احمر به همراه 2 آمبولانس در حال جستجو در منطقه هستند. گشت‌زنی امداد کوهستان و پایگاه امداد دریایی برای یافتن لاشه هواپیما ادامه دارد. اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این جستجو با هلال احمر همکاری می‌کنند.

او با اعلام احتمال سقوط این هواپیما در حوالی ساحل چابکسر گفت: عوامل این جمعیت در تمامی مناطق شرق گیلان و نوار ساحلی که احتمال سقوط این هواپیما در آن منطقه می‌رود، مستقر هستند. سرنشینان این هواپیمای آموزشی - تفریحی، یک خلبان و یک مسافر بوده‌اند.

یک هواپیمای آموزشی نیز مردادماه سال 1391 از استان قزوین حرکت کرده و در شهرستان رودسر ناپدید شده بود که با تلاش امدادگران، پس از حدود یک ماه، لاشه این هواپیما با دو سرنشین آن در منطقه سرولات رودسر پیدا شد.

به گزارش ایسنا، منطقه رودسر به دلیل بهره مندی از دشت‌های وسیع جلگه‌ای و نزدیکی به شهرستان رامسر در منتهی الیه غرب استان مازندران، از جمله مناطقی است که هواپیماهای آموزشی و تفریحی در آسمان شهرستان به پرواز در می‌آیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین