کد خبر: ۲۸۲۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

واکنش پادشاه‌ اردن به سوزاندن‎ خلبان اسیر

پادشاه اردن در واکنش به اقدام داعش در زنده سوزاندن خلبان اسیر این کشور گفت كه این خلبان براي دفاع از عقايد، ميهن و ملت خويش كشته شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: العالم نوشت: عبدالله دوم در پيامي كه از شبكه تلويزيون دولتي اردن پخش شد، تأکید کرد: "با اندوه و خشم فراوان خبر شهادت خلبان شهيد و دلاور معاذ الكساسبه بدست گروه تروريستي و بزدل داعش را دريافت كرديم. اين گروهِ جنايتكار و گمراهي است كه هيچ ارتباطي با دين مبين ما ندارد."

وي افزود: "اين خلبان اردني براي دفاع از عقايد، ميهن و ملت خويش جان خود را از دست داد و به شهداي ميهن پيوست كه جان و خون خود را فداي اردن عزيز كردند."

عبدالله دوم خاطرنشان کرد: در اين لحظات دشوار برهمه اردني ها اعم  از زن و مرد واجب است كه در صف واحدي قرار گرفته و جوهره ملت اردن را در مقابله با دشواريها و سختي ها به نمايش بگذارند؛ سختي ها و دشواريهايي كه تنها بر قدرت و همبستگي مي افزايد.

پادشاه اردن روز دوشنبه درپي دريافت خبر كشته شدن خلبان اردني اسير گروه داعش سفر خود به واشنگتن را ناتمام گذاشت و به امان بازگشت.

گروه تروريستي داعش در يك نوار ويدئويي در اينترنت اعلام كرد كه معاذ الكساسبه را زنده سوزانده است. او از 24 سپتامبر گذشته در اسارت داعش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین