کد خبر: ۲۸۲۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

هوشمندانه ترین کتاب دنیا!/عکس

گروهی از هنرمندان آمستردام برای از بین بردن این عادت همگانی و نه چندان جالب کتاب جدید و بسیار پیشرفته ای را طراحی کرده اند که می تواند چهره افرادی که قصد خواندن کتاب را دارند شناسایی کرده و پیش داوری آن ها را بسنجد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همیشه این عادت در افراد وجود دارد که با دیدن جلد و اندازه کتاب در مورد آن پیش داوری کرده و در مورد محتویات درونش نظر می دهد. این باعث می شود که ذهنیت چندین نفر دیگر هم تغییر کند بدون آنکه حتی کتاب را باز کرده باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گروهی از هنرمندان آمستردام برای از بین بردن این عدت همگانی و نه چندان جالب کتاب جدید و بسیار پیشرفته ای را طراحی کرده اند که می تواند چهره افرادی که قصد خواندن کتاب را دارند شناسایی کرده و پیش داوری آن ها را بسنجد.



روی جلد این کتاب سیستم تشخیص چهره نصب شده است همچنین یک قفل نیز وجود دارد که مانع از باز کردن آن می شود. با دست گرفتن کتاب سیستم تشخیص چهره شما را آنالیز می کند و اگر علائمی از پیش داوری در چهره شما باشد مانع از باز کردن کتاب می شود.

روی جلد تصویر یک چهره مشخص است که باید صورت خود را به مانند او بکنید و هیچ نشانی از اعتراض، انتقاد یا ذوق وجود نداشته باشد  این کتاب گشوده شده و بتوانید آن را مطالعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین