کد خبر: ۲۸۲۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

سپاهان در حسرت صدرجدول باقی ماند

دیدار تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک پایان یافت تا نفتی ها همچنان صدرنشین و سپاهان نیز در حسرت صدر جدول باقی بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، دیدار تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با قضاوت تورج حق وردی برگزار شد. 

سپاهانی ها در همان دقایق ابتدایی بازی در محوطه جریمه نفت تهران صاحب موقعیت شدند که این موقعیت با خطای بیرانوند دروازه بان نفت به پنالتی تبدیل شد و هادی عقیلی در دقیقه یازدهم این دیدار، برای سپاهان گلزنی کرد.

نیمه نخست این دیدار با تک گل هادی عقیلی پایان یافت و نفت تهران با دست خالی راهی رختکن شد.

در دقیقه 63 این دیدار محمد امین حاج محمدی بازیکن نفت که دو دقیقه پیش یعنی دقیقه 61 یک کارت زرد گرفته بود، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. 

با اخراج بازیکن نفت، امید سپاهانی ها برای برتری در این دیدار و گرفتن صدر جدول از نفت بیشتر شد اما این نفت تهران بود که موفق شد در دقیقه 78 از سوی عباس بوعذار به گل تساوی دست یابد. 

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم پایان یافت و سپاهان همچنان در حسرت صدر جدول باقی ماند.

رحمان احمدی، عبدالله کرمی، علی احمدی، هادی عقیلی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، فزیل، حسین پاپی، احسان حاج صفی، شیمبا (65 سوکای) و مهدی شریفی، بازیکنان حسین فرکی در این دیدار بودند. 

علیرضا منصوریان نیز در این دیدار از علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، حاج امین حاج محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند، غلامرضا رضایی، حسین ابراهیمی (76 بوعذار) و لوسین دنوان (54 مطهری) استفاده کرد. 

از نکات جالب توجه این دیدار می توان به پخش کردن صدای غرش شیر در ورزشگاه پس از گل سپاهان اشاره کرد. 

با این نتیجه، نفت تهران 35 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به سایر تیم ها همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

سپاهان اصفهان نیز که قبل از این دیدار 33 امتیاز داشت، 34 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در رتبه سوم جدول ایستاد. 

در دیگر دیدارهای این هفته استقلال تهران با تک گل سجاد شهبازاده سایپای البرز را شکست داد و با 34 امتیاز در جمع مدعیان قرار گرفت.

پیکان و گسترش فولاد نیز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین