کد خبر: ۲۸۲۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
معاون امور هنری وزیر ارشاد:

مجوزی برای آلبوم تک خوانی بانوان تا امروز صادر نشده است

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجوزی در حوزه موسیقی برای آلبوم های تک خوانی بانوان تا امروز صادر نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «علی مرادخانی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هرچه مجوز موسیقی در حوزه بانوان صادر شده، مربوط به همخوانی بوده و تک خوانی مجوزی اخذ نکرده و سیاستی نیز برای صدور مجوز در این زمینه نداریم.

وی درمورد آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» که ایراد تک خوانی بانوان بر آن گرفته شده بود، نیز گفت: این آلبوم که اخیرا منتشر شده، به صورت همخوانی بوده و به نظر می رسد که باید در انتشار جلد این آلبوم دقت بیشتری می شده، زیرا عکس یک بانو به تنهایی روی جلد این آلبوم موجب به وجود آمدن برخی شائبه ها در زمینه تک خوانی بانوان شده است.

وی ادامه داد: بنابراین تذکرات لازم در زمینه جلد آلبوم به مرکز موسیقی مربوطه داده شده تا درباره انتشار عکس ها رو جلد آلبوم ها، دقت بیشتری داشته باشند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه در حوزه محتوا اجازه تک خوانی بانوان صادر نشده، افزود: افرادی که آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» را گوش داده اند، متقاعد شده اند که تک خوانی بانوان در آن وجود ندارد؛ این اثر دو بار در کمیسیون تطبیق، تطبیق داده شده و در آن، صداها کاملا به صورت همخوانی بوده و صدای مرد در آن بسیار بالاتر از زن است.

برخی سایت های خبری و نشریات اخیرا اخباری را درخصوص تک خوانی بانوان منتشر کرده اند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیشتر با رد چنین اخباری، گفته بود، تا کنون هیچ گونه مجوزی برای تک خوانی بانوان در هیچ نقطه ای از کشور صادر نشده و اخباری که در برخی سایت های خبری و نشریات در این رابطه آمده به هیچ وجه صحت ندارد و کاملا بی اساس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین