کد خبر: ۲۸۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

فرشاد فلاحت زاده: ملوان در لیگ باقی خواهد ماند/ برای بردن پرسپولیس به تهران آمده‌ایم

مربی ملوان بندرانزلی اعلام کرد این تیم در پایان فصل در لیگ برتر باقی خواهد ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس تهران گفت: در حال حاضر در انتهای جدول قرار داریم و این جایگاه در شأن ملوان نیست. این تیم قدمت زیادی دارد و سال‌هایی که خود من بازی می‌کردم، همیشه مقابل این تیم بازی‌های بسیار سختی را برگزار می‌کردیم و گاها اتفاق می‌افتاد که حتی نتیجه را به این تیم واگذار می‌کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای برد به تهران آمده‌ایم و تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، پرسپولیس را همانند گذشته یک تیم پر قدرت خواند و افزود: درست است که پرسپولیس در حال حاضر شرایط خیلی خوبی ندارد اما این تیم یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است و آنها نیز به دنبال این هستند تا با کسب سه امتیاز در مقابل ما، موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی در خصوص شرایط ملوان نیز گفت: ما پس از بازی که مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده آن دیدار نیز باشیم، تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و از هر لحاظ آماده هستیم تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

فلاحت‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به شرایط ملوان در جدول، این تیم در پایان فصل لیگ برتری باقی خواهد ماند یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید ملوان در لیگ باقی خواهد ماند. فیروز کریمی مربی بزرگی است و سال گذشته هم توانست ذوب‌آهن را در لیگ برتر باقی نگه دارد و امسال هم با همت بازیکنان و حمایت هواداران و مسئولین شهر انزلی در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

وی در خصوص مشکلات مالی ملوان و کنسل شدن اردوی این تیم در کرج، گفت: ما در کرج اردو داشتیم و دو بازی دوستان خوب را هم انجام دادیم و قرار بود که در مقابل سایپا آخرین دیدار تدارکاتی خود را برگزار کنیم که به دلیل زودتر برگزار شدن مسابقات لیگ برتر، این بازی انجام نشد و به انزلی برگشتیم.

مربی ملوان بندرانزلی در پایان و در خصوص مصدومین و محرومین ملوان در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: برای این دیدار جلال رافخایی را به دلیل مصدومیت و سعید پورقاز را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین