کد خبر: ۲۸۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

زن سوری از ازدواج اجباری‌اش با یک داعشی می‌گوید+عکس

یک زن سوری درباره ازدواج اجباری اش با یکی از اعضای داعش با سی ان ان مصاحبه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: "آروا دیمن" خبرنگار سی ان ان با یک زن سوری که مجبور شده بود با یک عضو داعش ازدواج کند، مصاحبه اختصاصی انجام داد. این زن به علت ترس از امنیت خود هویت واقعی اش را در این مصاحبه فاش نکرد.

در مصاحبه آروا دیمن ماجرای دلخراش یک زن سوری را می شنوید که درباره ازدواج اجباری با یک داعشی صحبت کرد.

آروا دیمن در آغاز گزارش خود گفت: حنان در آغاز این مصاحبه از اینکه اشک می ریزد  عذرخواهی می کند.


زن سوری مصاحبه شونده ادامه داد: من حتی تا این لحظه هم نتوانسته ام آنچه را که بر من گذشته است، درک کنم. من واقعا نابود شدم.

خبرنگار سی ان ان گفت: زمانی که داعش وارد شهرمحل اقامت حنان در سوریه شده بود، هرکسی که مشکوک به نبرد با داعش بود بازداشت می شد.

حنان گفت: در میان کسانی که بازداشت شدند، پدر من هم بازداشت شد و علت ازدواج من نیز همین مسئله بود. برادر من در جریان درگیری ها کشته شده بود. پدر من یک تفنگ را به صورت یادگاری در خانه نگهداری می کرد اما وقتی که داعش وارد شهر ما شد، فردی به داعش گفته بود که پدر من تفنگ دارد. آنها به همین علت پدرم را بازداشت کردند.

خبرنگار سی ان ان اضافه کرد: حنان و مادرش برای آزادی پدر حنان به داعش التماس کردند.
سپس حنان گفت: مادرم نزد من آمد و گفت اگر تو با رئیس پلیس شریعت ازدواج کنی آنها پدرت را آزاد خواهند کرد. نام او "ابو محمد العراقی" بود. زندگی پدر من به ازدواج من منوط شده بود.

خبرنگار سی ان ان افزود: ابو محمد العراقی نام واقعی آن عضو داعش نبود.

حنان در ادامه گفت: هر دختری رویای پوشیدن لباس سفید شب عروسی را دارد اما من از این لباس محروم شدم. من با این ازدواج نابود شدم.

خبرنگار سی ان ان ادامه داد: شوهر داعشی این زن، او را در خانه محبوس کرده بود و فقط به او اجازه داد که در حضور شوهرش و با تلفن او با والدین خود تماس بگیرد. این زن زندانی شوهرش بود، خدمتکارش بود و برده جنسی اش بود.

حنان گفت: من نمی توانستم از خانه بیرون بروم و با کسی دیدار داشته باشم. هیچ کس هم نمی توانست به دیدن من بیاید. شوهر من افراد را به علت سیگار کشیدن بازداشت می کرد اما خودش در خانه سیگار می کشید.

خبرنگار سی ان ان گفت: شوهر داعشی این زن یک ماه پس از ازدواج کشته شد. پس از آنکه  داعش می خواست او را به همسری یک داعشی دیگر در بیاورد، حنان موفق شد به ترکیه فرار کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، صدها مورد از زنانی وجود دارند که مجبور به ازدواج اجباری با اعضای داعش می شوند. حدود یک سوم این زنان زیر هجده سال سن دارند.

حنان می گوید زمانی که یک دختر به سن سیزده سالگی برسد، داعش آنها را تصاحب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین