کد خبر: ۲۸۳۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

رییس مجلس: تیم مذاکره کننده ایران افراد دقیقی هستند

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مذاکره کنندگان هسته ای ایران افرادی دقیق هستند، گفت: مذاکره باید میدان بحث های عمیق باشد تا طرف مقابل اقناع شود و نه این که با فشار و شعار دادن طرف مقابل را فریب دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علی لاریجانی» روز سه شنبه در حاشیه کنگره بین المللی هم اندیشی مهمانان خارجی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: 22 بهمن یادآور حرکت عظیم ملت بزرگ ایران است که در تاریخ ماندگار شد.

وی ادامه داد: امروز نتایج این نهضت بزرگ هر روز روشن تر می شود و ما باید برای حفظ و تداوم این حرکت عظیم تلاش کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت ایران انقلاب کرد از این رو آنها باید انقلاب را حفظ کنند مخصوصا در شرایط فعلی که موضوع مذاکرات هسته ای در پیش است و همچنین ماجراهایی در منطقه ایجاد شده است.

لاریجانی با بیان این که ملت ایران باحضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اراده خود را نشان خواهند داد، گفت: ملت ایران در این روز می توانند در مقابل جریانات تروریستی دست ساز قدرت های بزرگ بایستند و هم اراده خود را در موضوع هسته ای به دیگران نشان دهند تا آنان تصور نکنند که این جا تجارتخانه است و در مذاکرات تاجر مابانه رفتار کنند.

وی افزود: مذاکرات باید محلی برای بحث های عمیق باشد تا طرف مقابل اقناع شود نه این که با فشار و شعار دادن طرف مقابل را فریب دهند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: البته مذاکره کنندگان هسته ای ایران افرادی دقیق هستند و این موارد را از هم جدا می کنند اما اگر اراده ملت نشان داده شود دیگران متوجه می شوند این خواست ملی است تا آنان از رفتارهای تاجرمابانه در مذاکرات دست بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین