کد خبر: ۲۸۳۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴

پیروزی خانگی لیورپول و آرسنال در لیگ برتر

با برتری خفیف آرسنال و لیورپول هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده آرسنال موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک تیم قعرنشین لستر سیتی را شکست دهد. لورن کوژینلی مدافع فرانسوی و تئو والکات برای توپچیها گلزنی کردند و آندره کراماریچ تک گل مهمان را به ثمر رساند.

آستون ویلا در ادامه فصل کابوس وار خود با دو گل برابر هال سیتی شکست خورد و ساندرلند با 2 گل مغلوب کوئینزپارک شد.

در دیگر دیدار لیورپول و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سخت لیورپول برابر حریف لندنی خود به پایان رسید. ابتدا این لازار مارکویچ صرب بود که توانست گلزنی کند و میزبان را پیش بیندازد. پس از این گل هری کین پدیده این فصل لیگ برتر موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. این بیست و سومین گل این فصل کین در تمام رقابتها برای تاتنهام بود.

در نیمه دوم استوریج در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و استیون جرارد گل دوم را به ثمر برساند تا لیورپول بار دیگر پیش بیفتد ولی این بار نیز برتری لک لکها دوامی نداشت و موسی دمبله بلژیکی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 ادامه یابد. با این حال این پایان کار نبود و ماریو بالوتلی در دقیقه 83 موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار زیبا در نهایت با برتری 3 بر 2 میزبان به پایان برسد.

در ادامه این رقابتها امشب (چهارشنبه) 6 دیدار برگزار می شود تا پرونده هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسته شود. چلسی صدرنشین این رقابتها که با 7 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده نخست قرار دارد باید در خانه به دیدار اورتون برود. شاگردان مورینیو در این دیدار در حالی به مصاف حریفشان خواهند رفت که دیگو کاستا آخرین جلسه محرومیت خودش را سپری خواهد کرد و غایب بزرگ این دیدار خواهد بود ولی سسک فابرگاس مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت. منچستر سیتی تیم دوم جدول نیز باید در خانه استوک سیتی به میدان برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین