کد خبر: ۲۸۳۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
/اعتدال یعنی تکرارنشدن سالهای76تا84

انتقاد حدادعادل از جوسازی رسانه ها در مورد حرفهای رحیمی

غلامعلی حداد عادل عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که رهبر معظم انقلاب در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار جدی هستند، ابراز داشت: اگر سبک زندگی اسلامی نشودبه اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی دو روی یک سکه هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی عنوان کرد: به چه دلیل در این شرایط اقتصادی ارز کشور در اختیار مرفهین بی درد قرار می گیرد که خودرو وارد کشور کنند، متأسفانه آمار این گونه واردات بسیار بالا است؛ دشمن می خواهد با اعمال فشارهای سخت، جامعه را از ادامه دادن مسیر انقلاب خسته کند.

به گزارش انتخاب، حداد عادل با بیان این که لازمه موفقیت در نبرد با دشمن ثبات و آرامش در جامعه است، گفت: کشور باید از جنجال به دور باشد، یکی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب به مسؤولان و رسانه ها این است که باید از حاشیه سازی و حاشیه پردازی پرهیز شود؛ در جامعه ای که جنجال حاکم باشد کسی مجال شنیدن سخن منطقی را پیدا نمی کند.

وی افزود: یکی از جلوه های اعتدال دوری از جنجال است، وضعیت کشور نباید به سال 76 تا 84 برگردد، اعتدال بدان معنا است که با قطع نظر از اصولگرا یا اصلاح طلب بودن کسانی که توانایی خدمت به جامعه را دارند به کار گرفته شوند، البته خط قرمز در بکار گیری افراد فتنه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی وزیر بهداشت مصداق واقعی اعتدال در دولت است که بدون هیچگونه جنجالی به کارهای خود می پردازد، از همین رو مجلس از وی حمایت می کند؛ اگر ما از دولت انتقاد می کنیم قصد تضعیف آن را نداریم.

وی با اشاره به محکومیت معاون اول دولت گذشته ادامه داد: این شخص گفته که من بخشی از پول را به 170 نفر از نمایندگان دادم، ببینید که چه جنجالی بر سر این مسأله در برخی از رسانه ها ایجاد شده به گونه ای که اصل مسأله را تغییر دادند، حکم قوه قضاییه مربوط به پول گرفتن است اما برخی برای رسیدن به منافع خود این گونه جنجال ها را مطح می کنند، این گونه جنجال آفرینی سبب نا امیدی جامعه می شود.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بین این که قم خاستگاه انقلاب است، ابراز داشت: همیشه روش مقابله با حرکت های دینی استفاده از خود دین است، دشمن سعی دارند از جنس مرجعیت شیعه برای تضعی انقلاب استفاده کند، قم به عنوان مهد انقلاب مورد طمع دشمنان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین