کد خبر: ۲۸۳۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

محور کرج - چالوس یک طرفه شد

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: تردد از مرزن آباد به سمت تهران نیز برای کاهش بار ترافیکی کرج- چالوس ممنوع است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: محور کرج - چالوس به سمت مرزن آباد تا ساعت 17 امروز- چهارشنبه- یک طرفه شد.
 
سرهنگ « محمدحسین حمیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بار ترافیکی در محورهای چالوس و هراز پر حجم گزارش شده و این بار ترافیکی در محدوده های 'پلور' تا 'گزنک' در محور هراز دیده می شود.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای محور چالوس تا تونل کندوان شاهد بار ترافیکی پر حجم هستیم، گفت: برای کاهش این بار ترافیکی محور کرج تا چالوس یک طرفه شد.
 
رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: تردد از مرزن آباد به سمت تهران نیز برای کاهش بار ترافیکی کرج- چالوس ممنوع است.
 
حمیدی گفت: از آن جایی که ماشین های شن و نمک پاش در مسیر مخالف این محور در حال تردد هستند ، این امکان وجود ندارد که ساعت یک طرف شدن محور کرج - چالوس را افزایش دهیم.
 
وی به افرادی که قصد سفر در محورهای شمالی کشور را دارند ، توصیه کرد در صورتی که نیاز به این سفرها نیست، از سفر خود منصرف شوند.
 
حمیدی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید متوجه باشند که با کندی حرکت خودروها مواجه خواهند شد.
 
حمیدی اضافه کرد: رانندگان باید در گردنه های برف گیر تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، چرا که از ساعت 17 به بعد هوا رو به تاریکی رفته و شاهد سرما، شدت برودت هوا و یخ زدگی خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه سایر محورهای کشور آرام و روان است، تصریح کرد: البته در جنوب غربی کشور به دلیل تداوم شرایط گرد و غبار و کاهش دید رانندگان ، در تردد خودروها اختلاف ایجاد شده و ترافیک و کندی حرکت در مسیرهای درون و برون شهری نیز دیده می شود.
 
حمیدی به افرادی که قصد سفر در استان های جنوب غربی کشور از جمله خوزستان، ایلام و بوشهر را دارند، توصیه کرد با در نظر داشتن این شرایط ، با آمادگی کامل به این سفر بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین