کد خبر: ۲۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

معرفی یک ویژگی دیگر از امکانات آیفون+تصاویر

هر یک از کاربران تلفن همراه برای اطلاع از دریافت نوتیفیکیشن‌ها در گوشی خود یک روش را شخصی‌سازی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه تک ریپابلیک، شاید یک کاربر ترجیح دهد هنگام دریافت تماس یا پیام، یک موزیک را با بالاترین صدا بشوند و کاربر دیگری همیشه گوشی را روی حالت بی صدا بگذارد.

خوشبختانه گوشیهای هوشمند مدرن گزینه‌های مختلفی را برای نحوه اطلاع از دریافت نوتیفیکیشن‌ها دارند. اما در گوشی‌های آیفون گزینه متفاوتی وجود دارد که ممکن است کاربران از آن مطلع نباشند.

بیشتر کاربران از سه گزینه معمول دریافت نوتیفیکیشن‌ها شامل زنگ، حالت بی‌صدا و حالت لرزاننده یا ترکیبی از این سه اطلاع دارند اما یک گزینه اضافی دیگر برای فعال کردن چراغ ال ای دی در پشت گوشی هنگام دریافت یک نوتیفیکیشن وجود دارد.

ممکن است این خبر برای برخی از کاربران آیفون قدیمی باشد، اما یک روش منحصر به فرد و خاص برای متمایز کردن گوشی خود از آیفون دیگران در گروه و یا محلی است که تمام گوشی‌ها آیفون باشد. برای این منظور ابتدا به بخش تنظیمات گوشی رفته و در بخش تنظیمات گزینه جنرال را انتخاب کنید.

در بخش جنرال، اطلاعاتی درباره گوشی و کاربری، تنظیمات تاریخ، زمان و صفحه کلید و گزینه‌های ریست گوشی وجود دارد. در بخش جنرال روی گزینه دسترسی‌ها کلیک کنید.


سپس در گزینه دسترسی‌ها می‌توانید چراغ ال ای دی گوشی هنگام دریافت نوتیفیکیشن‌ را فعال کنید. بنابراین هنگامیکه این قابلیت فعال باشد، هنگام دریافت نوتیفیکیشن چراغ ال ای دی گوشی شروع به فلش زدن خواهد کرد. این قابلیت در گوشی‌های آیفون 4 به بعد و روی آی اُ اس 5 به بعد وجود دارد.

تنظیمات شخصی سازی بیشتری برای این قابلیت وجود ندارد و چراغ ال ای دی گوشی هر زمان که یک نوتیفیکیشن استاندارد نظیر پیام متنی دریافت شود، سه بار چشمک خواهد زد و هر زمان تماس دریافتی وجود داشته باشد به طور ممتد چشمک می‌زند تا زمانیکه که تماس پاسخ داده شود یا تماس گیرنده قطع کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین