کد خبر: ۲۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

لغو مزایده فروش سهام سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از لغو مزایده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: هیات عالی واگذاری در مورد زمان دوباره مزایده فروش سهام این دو باشگاه تصمیم گیری می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان خصوصی‌سازی از لغو مزایده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: هیات عالی واگذاری در مورد زمان دوباره مزایده فروش سهام این دو باشگاه تصمیم گیری می‌کند.

میرعلی اشرف پوری حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تغییر زمان مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: چون پاکتی و پیشنهادی برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا امروز دریافت نکردیم، مزایده فروش سهام این دو باشگاه که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی اضافه کرد: قرار است روز شنبه و در هیات عالی واگذاری در این خصوص بحث و بررسی صورت گیرد که در صورت تائید، دوباره آگهی مزایده برای فروش سهام این دو باشگاه تهرانی منتشر شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: در صورت تائید هیات واگذاری، به احتمال زیاد آگهی مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه و یا دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که ساعت 14 فردا دوشنبه پاکت‌های درخواست خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باز شده و این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد، مزایده‌‎ای که براساس اهلیت صورت گرفته و در بورس انجام نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین