کد خبر: ۲۸۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
فردین خلعتبری آهنگساز در گفت‌وگو با آفتاب:

عده‌ای ناکامی‌های سیاسی خود را به خانه موسیقی آورده‌اند

فردین خلعتبری، از نوع برخورد همیشگی گروه‌های تندرو در تحت فشار قراردادن وزارت ارشاد انتقاد کرد. تمایل زیادی ندارم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم چون همه چیز واضح و روشن است و انگیزه برخی افراد از این حاشیه‌سازی‌ها مشخص است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: فردین خلعتبری با اشاره به خبرسازی و حاشیه‌سازی برخی افراد درباره تک‌خوانی زنان و ایجاد نگرانی برای مراجع به خبرنگار آفتاب گفت: تمایل زیادی ندارم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم چون همه چیز واضح و روشن است و انگیزه برخی افراد از این حاشیه‌سازی‌ها مشخص است.

 وی ادامه داد: عده‌ای همچنان دعواها و ناکامی‌های سیاسی خود را به خانه موسیقی آورده‌اند و به همین دلیل شایعه‌پراکنی و حاشیه‌سازی می‌کنند؛ به‌زعم این افراد موسیقی است که باید  تاوان پس دهد. آن‌ها می‌خواهند به آقای وزیر حمله کنند اما به موسیقی حمله می‌کنند.

 خلعتبری که تا کنون برای فیلم‌ها و مجموعه‌های ماندگاری همچون چتری برای دو نفر، شاهگوش موسیقی متن ساخته است، تاکید کرد: پیام کوتاه جامعه موسیقی به این افراد این است موسیقی از فرهنگ یک کشور حذف نمی‌شود ودر نتیجه تلاش آن‌ها و دروغ‌سازی‌ها بیهوده است.

به گزارش آفتاب، ماجرای تک‌خوانی زنان از آنجایی شروع شد که عده‌ای از افراد به دروغ فایل موسیقی را به صدای تک‌خوانی زنان در آن موجود بوده به قم برده تا برای ارشاد حاشیه‌سازی کنند. فعالیت و کارشکنی علیه وزارت ارشاد از مدت‌ها قبل توسط گروه‌های تندرو و شکست‌خوردگان سیاسی دنبال می شود.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسبت به این خبرسازی‌ها واکنش نشان داده و خواهان برخورد با منتشرکنندگان اخبار کذب شده است. وی همچنین به سلیقه‌ای‌بودن خوانندگی زنان دوره‌های مختلف اشاره و گفته است: مواردی در گذشته وجود داشته که در همان آلبوم‌های همخوانی، صدای خانم‌ها بر صدای آقایان غالب بوده است منتها در آن موقع قرار نبود اعتراضی شود اما حالا قرار بر این است که اعتراض انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین