کد خبر: ۲۸۴۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

هوای اصفهان پاک و چهار کلان شهر در شرایط سالم قرار دارد

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور روز سه شنبه اعلام کرد:هوای تهران، تبریز، مشهد و کرمانشاه سالم، اهواز و کرج ناسالم و اصفهان پاک است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، غلظت ذرات معلق در منطقه غرب کشور کاهش یافته از این رو هوای کرمانشاه در شرایط سالم قرار گرفته است.

توصیه می شود افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی هستند همچنین سالمندان و کودکان از فعالیت های طولانی یا خیلی سنگین در خارج از منزل خود داری کنند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو روز سه شنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت:سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه ( 14کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی 5 هزار متر و رطوبت نسبی نیز 34 درصد است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران غبار آلود و با بیشینه دمای 11 درجه سانتیگراد و کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد اعلام شده است.

آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول ابری درپاره ای نقاط بارش باران یا برف و مه رقیق، 24 ساعت دوم ابری درپاره ای نقاط بارش پراکنده و مه صبحگاهی و 24 ساعت سوم ابری درپاره ای نقاط بارش باران یا برف و مه رقیق پیش بینی شده است.

به گفته وی دمای کنونی تهران 14 درجه سانتیگراد، هوا غبارآلود و جهت باد جنوب غربی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین