کد خبر: ۲۸۴۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴

واکنش استقلال به انتقاد رسانه‌ها از توقف حکم کرار

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال می گوید وظیفه خود می داند تمام قد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محسن بزرگی در گفت و گو با سایت استقلال در رابطه با موضوع پیش آمده برای کرار جاسم گفت: حکم کرار نقض نشده و فقط اجرای دادنامه به مدت مشخصی تا رسیدگی مجدد به موضوع با تدبیر و دستور موقت رییس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال افزود: لازم است رسما از آقای حسن زاده و همه افرادی که با تلاش و استدلال خود مانع تضییع حق باشگاه شدند تشکر کنم و امیدوارم حکمی که در ادامه صادر می شود، منطبق با عمل و آیین نامه باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باشگاه استقلال با پرهیز از جوسازی رسانه ای در این مدت تلاش حقوقی کرد و فعلا به مطلوب خود رسیده است اما می دانم که این دستور موقت به مذاق بدخواهان استقلال و برخی قلم به دست ها که نمی توانند خوشحالی هواداران میلیونی استقلال را ببینند خوش نیامده است که آنها را به تمکین از قانون و آرامش توصیه می کنم.

به گزارش ایسنا، معاون باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار مطالبی کذب و توهین های مختلف به کرار جاسم مباردت ورزیده اند و باشگاه استقلال پیگری این صحبتها را حق طبیعی خود می داند.

معاون حقوقی استقلال در پایان گفت خودم را همکار جامعه رسانه ای می دانم اما وظیفه ذاتی من حکم میکند که تمام قد از منافع باشگاه دفاع کنم و به دوستانم در رسانه ها توصیه می کنم از جوسازی رسانه ای در موضوع جاسم کرار بپرهیزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین