کد خبر: ۲۸۴۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

خداحافظی با برچسب‌های آرم طرح ترافیک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اعلام اسامی 25 هزار واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این موضوع گفت: تنها یک درصد از مجموع دارندگان خودروهای شخصی از امکان دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برخوردار هستند و برهمین اساس اختصاص عادلانه مجوز‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان این‌که البته به این تعداد مجوز، مجوز‌های سایر سهمیه‌بگیران از جمله دستگاه‌های اداری، سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی و همچنین خودروهای آژانس، وانت‌بارها و ... را نیز باید افزود، گفت: اسامی متقاضیان واجد شرایط از طریق سایت شهرداری قابل مشاهده است و متقاضیان می‌توانند از طریق کد رهگیری خود نسبت به مشاهده نتیجه ثبت‌نام اقدام کرده و تا دهم اسفند‌ماه فرصت دارند که فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

تشکری هاشمی با اشاره به رویکرد محیط زیستی صدور آرم، گفت: به این منظور در زمان ثبت‌نام، پنلی در نظر گرفته شده است که روزهایی که نیاز به تردد در محدوده طرح ترافیک وجود ندارد انتخاب و به ازای هر روز یک سفر با مترو در کارت مجوز سالیانه‌شان شارژ می‌شود.

آرم‌های طرح ترافیک کارتی شد
معاون شهردار تهران با اشاره به خداحافظی با برچسب‌های آرم طرح ترافیک که سالها بر روی شیشه خودروها چسبانده می‌شد، گفت: امسال به جای این برچسب‌ها، نسبت به صدور کارت مجوز سالانه طرح ترافیک اقدام می‌شود.

وی همچنین تردد خودروهای هیبریدی و برقی را در محدوده طرح ترافیک آزاد دانست.

سایت ثبت نام آرم طرح ترافیک از امروز اول اسفند‌ماه باز شده است و تمام سهمیه‌بگیران گروه‌های خاصی اعم از خودروهای پلاک عمومی و امدادی از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری برای دریافت آرم طرح ترافیک 1394 ثبت نام کنند و این در حالی است که تنها 10 روز برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام فرصت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین