پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۲۸۵۲۶۷
۰۸:۳۳
۱۳۹۳/۱۲/۰۵

درخواست عجیب پلیس دبی درباره ایران

معاون رئیس پلیس دبی خواستار «سنی کردن» ایران شد!
۰۸:۳۳
۱۳۹۳/۱۲/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: به گزارش ایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار این خبر، نوشت: «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی که دخالت کردن در موضوعات غیرمرتبط با شغل خود را از وظایف حتمی خود می‌داند، اخیراً تهران را متهم به برهم زدن آرامش همسایگانش کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «سمانیوز»، خلفان در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران تلاش‌هایی برای برهم زدن آرامش و امنیت دولت‌های همجوار خود صورت می‌دهد و در عراق و سوریه دخالت می‌کند.

وی بدون اینکه اشاره‌ای به حضور تروریست‌های عرب و غیرعرب با حمایت آمریکا و عربستان و متحدان غربی و عربی آنان کند مدعی شد «ایران بعد از شکست در بحرین و منطقه "الشرقیه" عربستان، به دنبال تخریب یمن است».

خلفان همچنین نوشت: ایران در زمان خلیفه دوم، عمر، یکی از ولایات مملکت اسلام بود و در زمان صفویه شیعه شد و بر همین اساس باید به دوره قبل از صفویان بازگردد.


گزارش خطا
برچسب‌ها:
پلیس دبی ایران
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
رسول
United States of America
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
گناه داره اذیتش نکنید تقصیر نداره یادش رفته تاریخ کشورش به صد سالم نمیرسه فکر کنم هنوز شناسنامه ایرانی باباش را تو خونه داشته باشه گناه داره
پاسخ
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اولاً ما ایرانیها برای همه ادیان و مذاهب احترامی خاص قائل هستیم دوم این پلیسی درحدی نیست که جرات کند نظربده وببینید ما چقدربه این شیخ نشینها بها داده ایم که به راحتی هرچه میخوان میگن اگه قبلا نمیگذاشتیم...
پاسخ
حمید رضا رستمی جلیلیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بسیار خوب ، عربستان هم بطور کلی در زمان ساسانیان و شاپور دوم، ذولاکتاف، یکی از ولایات ایران بوده.
پاسخ
ایران پایدار و بدون عرب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ما ضمن احترام به خلفا و اصحاب پیامبر عاشقان سینه چاک اهل بیتیم تا کور بشه چشم تو .
پاسخ
مجید
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بی تدبیری دولت سابق و ندانم کاری حامیان مهرورزش! باید این روزها را هم ببینیم!!
پاسخ