کد خبر: ۲۸۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

افشارزاده: استعفا نمی‌دهم/ اسپانسر استقلال باید تعهداتش را انجام دهد

مدیرعامل استقلال می‌گوید استعفا نداده‌ و با تمام توان فعالیتش را در این باشگاه دنبال می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده در حاشیه نشست بررسی چالش‌های حضور در مجامع بین‌المللی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که در ورزش ایران باید به آن توجه شود حضور در مجامع بین‌المللی است. این موضوع می‌تواند سبب حمایت از حقوق ورزشکاران، مربیان و کیان ورزشی یک کشور شود.

او اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا در کمیته‌ بین‌المللی المپیک و همچنین شورای المپیک آسیا جایگاه خوبی داشته باشیم و با حضور نمایندگان خود از حقوق ورزش ایران دفاع کنیم. در زمان آقای مهرعلی زاده و قراخانلو یک کرسی مهم بین‌المللی را از دست دادیم و تاکنون نیز نتوانسته‌ایم آن را به دست بیاوریم. وقتی دنیا می بیند که ما از نمایندگان خود حمایت نمی کنیم، پس چه انتظاری می‌توان از حمایت نمایندگان دیگر کشورها داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز امیدواری از حمایت وزارت ورزش و جوانان برای حضور بیشتر در مجامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: افرادی که نسبت به مسائل بین‌المللی آگاه هستند می دانند که داشتن کرسی‌های بین‌المللی بسیار با اهمیت است. نتوانسته ایم جایگاه ویژه‌ای در عرصه ورزشی و با به دست آوردن کرسی‌های بین‌المللی پیدا کنیم. فراموش نکنیم که تصمیمات مجامع بین‌المللی ورزش بسیار حائز اهمیت است و یکی از کارهای اساسی از سوی فدراسیون‌ها و روسای آنها باید حضور در این مجامع باشد.

افشارزاده با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی برای کسب کرسی های بین‌المللی اظهار کرد: باید بودجه و امکانات لازم برای به دست آوردن کرسی های بین‌المللی در عرصه ورزش مهیا شود تا بتوانیم در این جایگاه ها حضور پیدا کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حضور اعضای شورای شهر تهران در انتخابات فدراسیون‌ها نیز بیان کرد: با توجه به این که پیش از این جلوی آقایان ساعی و دنیامالی برای حضور در انتخابات روسای فدراسیون‌ها گرفته شد، سازمان بازرسی کل کشور نیز برای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری چنین عکس العملی را نشان خواهد داد و حضور به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر را به عنوان یک شغل محسوب می‌کند.

افشارزاده درباره حمایت آیان از حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: هیچکس نمی‌تواند دخالت مستقیم در انتخابات روسای فدراسیون‌ها داشته باشد. آیان به وزنه‌برداری خدمت زیادی کرده و حق دارد از یک قهرمان المپیک حمایت کند اما این حمایت نمی‌تواند سبب تعلیق فدراسیون وزنه‌برداری ایران شود. در حال حاضر زمان مسئولیت رضازاده به پایان رسیده است و باید انتخابات برگزار شود.

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر استعفایش از مدیرعاملی استقلال تصریح کرد: هیچ استعفایی در کار نیست و من هم با تمام توان مسئولیت خود را در باشگاه استقلال ادامه داده و استعفا نمی‌دهم.

افشارزاده همچنین به دیدار پرسپولیس برابر لخویا اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در آسیا باید مورد حمایت همه باشد. ما نیز از پرسپولیس حمایت می‌کنیم. امیدواریم که حریف این تیم از لاک دفاعی بیرون بیاید و بازی خوبی را ارائه دهد. البته تغییر مدیران عامل به باشگاه سرخپوشان صدمه زده است اما امیدوارم که در این بازی خانگی به موفقیت دست پیدا کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد آخرین شرایط همکاری آبی پوشان با اسپانسر خود نیز اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که فعالیت اسپانسر به چه شکلی ادامه پیدا می‌کند و تصمیمی در این باره گرفته نشده است. اسپانسر باید به تعهدات خود عمل و اگر کوتاهی وجود دارد آن را برطرف کند. در حال حاضر اسپانسر 20 میلیارد تومان تعهد دارد و در بخش دیگر 10 میلیارد تومان نیز باید از سوی سازمان لیگ به ما پرداخت شود و پنج میلیارد نیز از سوی اعضای هیات مدیره پرداخت شود. در این میان 14.5 میلیارد تومان به ما پرداخت شده است که 7.5 میلیارد آن از سوی آقای انصاری بوده است و مابقی آن مربوط به بخش‌هایی نظیر لباس می‌شود که متاسفانه حتی لباس استقلال برای این فصل، سال گذشته فروخته شده بود. اسپانسر باشگاه نیز تاکنون نزدیک به شش میلیارد تومان به ما پرداخت کرده است.

افشارزاده همچنین در مورد برخورد فدراسیون فوتبال با جاسم کرار نیز اظهار کرد: کاری که فدراسیون فوتبال با کرار انجام داد درست نبود وقتی که تقاضای فرجام خواهی داده می‌شود باید رای متخلف کاهش پیدا کند.

مدیر باشگاه استقلال همچنین از تدوین یک بیانیه در مورد اتفاقات اخیر درباره جاسم کرار خبر داد که به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین