کد خبر: ۲۸۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۱:۱۸
پس از کسب توپ طلا

رونالدينيو:در بارسلونا خوشبخت هستم

آفتاب‌‌نیوز : رونالدينيو جادوگر برزيلي پس از كسب جايزه توپ طلا كه هر ساله از سوي مجله "فرانس فوتبال" به بهترين بازيكن قاره اروپا اهداء مي شود طي مصاحبه اي در اين خصوص اظهار داشت: رسيدن به اين پيروزي يكي از مهمترين آرزوهاي من در زندگي ورزشي ام بود كه خوشبختانه به آن دست يافتم.
وي گفت: اميدوارم سال آينده نيز در چنين جايگاهي قرار گيرم. قطعا كسب عنوان بهترين بازيكن سال اروپا من را به فعاليت و تلاش مضاعف تشويق مي كند.
مرد سال اروپا ضمن تشكر از هم تيمي هايش در بارسلونا و تيم ملي فوتبال برزيل تاكيد كرد: رسيدن به اين پيروزي ثمره يك كار گروهي است. به همين علت لازم مي دانم از تمام بازيكنان بارسلونا و تيم ملي كشورم كه مرا در رسيدن به اين عنوان ياري كردند تشكر كنم.
رونالدينيو همچنين گفت: در اين لحظه زيبا به خانواده ام، دوستانم و تمام كساني كه از آغاز در كنار من بودند و من را تشويق كردند فكر مي كنم، دوست داشتم اين جايزه را از دست آنها مي گرفتم. بازيكن برزيلي تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در خصوص آينده اش تاكيد كرد: آينده من با بارسلونا رقم مي خورد.من با اين تيم خوشبختم و به هيچ تيمي به جز بارسلونا فكر نخواهم كرد.
وي در ادامه گفت: بارسلونا تيم مورد علاقه من است و من اهداف زيادي را در اين تيم دنبال مي كنم که كسب عنوان قهرماني مسابقات ليگ قهرمانان اروپا و موفقيت در ليگ باشگاههاي اسپانيا بارزترين اين اهداف به شمار مي رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین