کد خبر: ۲۸۶۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

قتل‌ خانوادگی مرموز در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از وقوع یک فقره قتل در همدان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ رسول مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز صبح در تماسی با مرکز 110 موضوع قتل در دست بررسی قرار گرفت و به منزلی که چندین جسد در آن وجود داشت، اعزام شدند.

وی افزود: فرمانده انتظامی و دادستان بلافاصله در محل واقع در خیابان رکنی بن‌بست گلزار حضور یافتند.

مرادی تصریح کرد: براساس اظهارات اولیه دختر این خانواده وی ساکن آذربایجان شرقی است و به همدان آمده و زنگ در خانه را زده اما کسی در را باز نمی کند و هنگام ورود به منزل با بوی تعفن شدید مواجه شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با ورود به این منزل با جسد چهار نفر مواجه شده که دو نفر از آنها زن و دو نفر نیز مرد بودند.

مرادی تصریح‌ کرد: تمامی افرادی که کشته شده‌اند اعضای یک خانواده بودند و دو برادر، مادر و دختر این خانواده به قتل رسیدند همچنین پدر این خانواده چند سالی است که فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تاکید کرد: سلاحی که متهم یا متهمان به قتل برای کشتن این افراد بکار برده‌اند، مشخص نبوده و نوع شیء که آنها به وسیله آن کشته شده‌اند در دست بررسی است و تحقیقات وسیع در این زمینه ادامه دارد.

وی گفت: براساس گفته این زن خانواده وی در امر خرید و فروش گنج و عتیقه‌جات فعالیت داشته‌اند اما همچنان تحقفیقات ادامه دارد و امیدواریم با توجه به قرائن و دلایل موجود هر چه سریع‌تر موفق به شناسایی متهم یا متهمان به قتل و دستگیری آنها شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین