کد خبر: ۲۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

هر ایرانی روزانه ۱۰ تومان صدقه پرداخت می‌کند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ هر ایرانی به طور متوسط روزانه ۱۰ تومان به عنوان صدقه به نیازمندان و محرومان کمک می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ هر ایرانی به طور متوسط روزانه ۱۰ تومان به عنوان صدقه به نیازمندان و محرومان کمک می‌کند.

به گزارش فارس، سعید ستاری در نشست خبری خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، گفت: در بخش صدقات در سال جاری تا به امروز 300 میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

وی گفت: هم‌اکنون 7 میلیون و 500 صندوق صدقات کوچک در منازل هموطنان ارسال شده است ضمن اینکه 400 هزار صندوق بزرگ نیز در سطح کشور نصب شده است.

ستاری با بیان اینکه مجموعه امداد از تمامی اعداد و ارقام جمع‌آوری شده در صندوق صدقات نظارت دارد، گفت: تمامی منابع جمع آوری شده در بخش‌های مختلف در شبکه‌ای یارانه‌ای ثبت و ضبط می‌شود.

ستاری گفت: از 7 میلیون و 500 صندوق صدقات در خانه‌ها متوسط سالیانه 12 هزار تومان جمع‌آوری می‌شود که این رقم در کل سال به 90 میلیارد تومان می‌رسد ضمن اینکه در بخش صندوق‌های بزرگ در سطح کشور نیز رقم جمع‌آوری شده به طور متوسط 510 هزار تومان در سال است.

ستاری گفت: هر ایرانی به طور متوسط روزانه 10 تومان به عنوان صدقه به نیازمندان و محرومان کمک می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پایان گفت: از مجموع صدقات کشور که کمتر از 3 هزار میلیارد تومان است سهم امداد در این بخش تنها 15 درصد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین