پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۸۶۴۰۱
۱۴:۳۳
۱۳۹۳/۱۲/۱۳

مطهری: عصبانیت نتانیاهو نشانه موفقیت مذاکرات هسته ای است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصبانیت نتانیاهو در سخنرانی اش در کنگره آمریکا را نشانه موفقیت مذاکرات هسته ای ایران دانست.
۱۴:۳۳
۱۳۹۳/۱۲/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: علی مطهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، اظهارداشت: سخنرانی نتانیاهو نشان می دهد که هیات مذاکره کننده ما راه درستی را می روند.

وی افزود: البته سخنرانی نتانیاهو نشانه جنگ زرگری نیست بلکه نشان داد که آنها واقعا عصبانی و نگران توافق هستند.

نماینده مردم تهران با اشاره به این که عصبانیت نتانیاهو نشانه موفقیت مذاکرات هسته ای ما است گفت: این نشان دهنده آن است که انشاء الله توافق به نفع کشور ما است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته 39 دقیقه علیه جمهوری اسلامی در کنگره آمریکا سخنرانی کرد.
Error Report
برچسب‌ها:
علی مطهری نتانیاهو
ارسال پیام
captcha