کد خبر: ۲۸۶۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

میلیاردر صهیونیست؛ پشت‌پرده ترویج ایران‌هراسی در آمریکا+عکس

سینگر بین سالهای 2008 تا 2011 مبلغ 3.6 میلیون دلار به «بنیاد دفاع از دموکراسی» از اندیشکده‌های تندرو حامی تحریم ایران کمک مالی رسانده است. سینگر یکی از میلیاردهای حامی تحریم‌های ایران و ترویج‌کننده دیدگاه‌های افراطی در میان نمایندگان کنگره آمریکا است. لوب‌لاگ پیش از این به معرفی شلدون آدلسون یک میلیاردر صهیونیست دیگر پرداخته بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: میلیاردر صهیونیست که از حامیان مهم گروه‌های حامی آمریکا بوده با راه‌اندازی یک سایت ضد ایرانی دیگر در حال ترویج ایده‌های ایران‌هراسانه است.

گروهی به نام «The  Philos Project» که در ماه‌های گذشته با انتشار اخبار ضد برنامه هسته‌ای ایران در صدد پیشبرد پروژه ایران‌هراسی بوده از جانب یک میلیاردر صهیونیست حمایت می‌شود.

پایگاه خبری لوب‌لاگ با انتشار این خبر افزود Philos Project ساعاتی پیش از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره هشدارهایی با مضامینی شبیه نتانیاهو منتشر کرد.

لوب‌لاگ می‌نویسد با توجه به اینکه هیچ موسسه حقوقی به نام دامنه سایت مورد نظر ثبت نشده این پایگاه باید از منابع مالی شخصی برخوردار باشد.

یافته‌های لوب‌لاگ حاکی از آن است یک صهیونیست میلیاردر به نام «دیوید سینگر» دامنه سایت Philos Project را به نام یکی از مدیران داخلی شرکت خانوادگی خود ثبت کرده است.


به گزارش خبرگزاری فارس، سینگر به نوشته این پایگاه خبری مدیر اجرایی موسسه «ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه» است که یکی از موسسات عمده تأمین منابع مالی برای گروه‌های مختلف مروج دیدگاه‌های تندرو در قبال ایران است.

سینگر بین سالهای 2008 تا 2011 مبلغ 3.6 میلیون دلار به «بنیاد دفاع از دموکراسی» از اندیشکده‌های تندرو حامی تحریم ایران کمک مالی رسانده است.

وی همچنی حامی مالی اندیشکده امریکن اینترپرایز است است که محققان آن از جمله دیچارد پرل و دانیل پلتکا از معماران حمله آمریکا به عراق در سال 2003 بودند. اندیشکده امریکن اینترپرایز دیدگاه‌های افراطی زیادی درباره برنامه هسته‌ای ایران دارد.

سینگر از «موسسه یهودیان حامی امور امنیت ملی» نیز حمایت کرده و نامش تا سال 2012 در فهرست مدیران آن قرار داده است.

سینگر یکی از میلیاردهای حامی تحریم‌های ایران و ترویج‌کننده دیدگاه‌های افراطی در میان نمایندگان کنگره آمریکا است. لوب‌لاگ پیش از این به معرفی شلدون آدلسون یک میلیاردر صهیونیست دیگر پرداخته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین