کد خبر: ۲۸۶۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

اعطای تنديس طلايی ملی حمايت از حقوق مصرف کنندگان به بوتان

در چهاردهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، گروه صنعتی بوتان موفق به دریافت تندیس طلایی ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور جمعی از مدیران و دست اندرکاران بخش های مختلف اقتصادی در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد و بر اساس ارزیابی های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، گروه صنعتی بوتان از میان 359 شرکت موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

براساس آیین‌نامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال در فرآیندی که نزدیک به یک سال طول می‌کشد، بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایت‌کننده حقوق مصرف‌کنندگان را شناسایی و در روز نهم اسفند ماه طی مراسمی معرفی می‌کند.

مراسم چهاردهمین دوره این همایش با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمود نوابی، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد و تندیس طلایی ملی حمایت از حقوق مصرف کننده، از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نماینده بوتان اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین