کد خبر: ۲۸۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
امیدوارم یک ایرانی جایزه «قصه‌ها» را بخرد

رخشان بنی‌اعتماد جایزه‌اش را برای کمک به بانوان بی‌سرپناه حراج می‌کند

«رخشان بنی‌اعتماد، آخرین جایزه بین‌المللی فیلم «قصه‌ها» را برای ساخت سرپناهی برای زنان بی‌پناه اهدا می‌کند.» این خبر بهانه‌ای بود که درباره دلیل این تصمیم با او گفتگوی کوتاهی داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رخشان بنی اعتماد که جدیدترین جایزه بین‌المللی خود را برای کمک به بانوان بی‌سرپناه به حراج می‌گذارد، ابراز امیدواری کرد که یک ایرانی این جایزه را بخرد.

«رخشان بنی‌اعتماد، آخرین جایزه بین‌المللی فیلم «قصه‌ها» را برای ساخت سرپناهی برای زنان بی‌پناه اهدا می‌کند.» این خبر بهانه‌ای بود که درباره دلیل این تصمیم با او گفتگوی کوتاهی داشته باشیم.

رخشان بنی اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امیدوارم جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «آسیاپاسفیک» که چندی پیش به فیلم «قصه‌ها» اهدا شد در یک حراج مناسب به فروش رسد، گفت: زمانی که جوایز سینمایی خود را به موزه سینما اهدا کردم، گفتم وصیت می کنم که این جوایز در یک حراج بین المللی به فروش رسد تا بتوان از طریق فروش آن بنیادی برای ایجاد سرپناه برای بی پناهان شکل گیرد.

وی ادامه داد: با دریافت جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «آسیاپاسفیک» تصمیم گرفتم با همکاری موسسه خیریه «طلوع بی نام و نشان ها» که از بانوان بی‌پناه حمایت می کند، این جایزه را در یک حراج بین‌المللی به فروش رسانم تا سرپناهی برای زنان کارتن‌خواب فراهم شود.

کارگردان فیلم سینمایی «روسری آبی» بیان کرد: از همین جا اعلام می کنم که افرادی که در زمینه برگزاری حراج های بین المللی تخصص دارند می توانند با من تماس گرفته تا بتوانیم با همکاری و همراهی آنها این حراجی را به نحو احسن برگزار کنیم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: امیدوارم این جایزه توسط ایرانی‌های داخل یا خارج از کشور خریداری شود.

بنی اعتماد در پایان گفت: در تلاش هستیم تا مکانی را برای استقرار این جایزه آماده کنیم تا بتوانیم یک حراج مناسب در سطح بین الملل برگزار کنیم.

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «آسیاپاسفیک» جدیدترین جایزه بین المللی فیلم سینمایی «قصه ها» است که به رخشان بنی اعتماد تقدیم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین