کد خبر: ۲۸۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

در پی حمله به مطهری؛ استاندار فارس به تهران فراخوانده شد

قائم مقام وزیر کشور از واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و قاصران احتمالی دولتی و نیز فراخوان استاندار فارس به تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری گفت: وزیر کشور از آنچه برای این نماینده مجلس در شیراز پیش آمده ابراز تاسف کرده و از معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه خواسته است هرچه سریع تر عوامل این واقعه شناسایی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین استاندار فارس برای توضیح چگونگی رخداد این اتفاق به تهران فراخوانده شد.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی رییس جمهوری خود را متعهد به ایجاد امنیت و آزادی برای تمامی اشخاص، تشکل ها ، شخصیت ها و احزابی که در درون نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند می داند، افزود: وزارت کشور نیز در راستای انجام وظایف ذاتی خود در موضوع سیاست داخلی هیچ گونه اقدام غیرقانونی را نمی پذیرد و به گروه های خودسر اجازه خدشه دار کردن امنیت شهروندان را نخواهد داد.

وی حمله به نماینده مجلس در شیراز را امری قبیح خواند و افزود: این اتفاق در حالی رخ داده است که آقای مطهری سخنرانی نکرده بوده است تا محتوای صحبت های ایشان مورد اعتراض قرار گیرد.

قائم مقام وزیر کشور همچنین حمله و ضرب و شتم به نماینده مجلس را غیرقانونی و غیرشرعی برشمرد و افزود: مشروعیت قوانین مجلس توسط فقهای شورای نگهبان تایید می شود. بنابر این هر اقدام غیرقانونی در نظام جمهوری اسلامی امری مذموم و غیرشرعی به حساب می آید.

امیری همچنین اعلام کرد: تاکید وزیر کشور آن است که هر چه سریع تر با عوامل این اتفاق و یا قاصرین دولتی و کسانی که در ایجاد امنیت، تعلل و مسامحه کرده اند برخورد قانونی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین