پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۲۸۷۷۴۲
۰۸:۵۸
۱۳۹۳/۱۲/۲۲

کفاشیان: چرا من را به جلسات دعوت نمی کنند؟/من را نمی بینند ولی با اعضای هیات رئیسه لابی می کنند!

علی کفاشیان در یک برنامه رادیویی حرف هایی را به زبان آورد که تا به حال نگفته بود.
۰۸:۵۸
۱۳۹۳/۱۲/۲۲
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: رئیس فدراسیون فوتبال که با رادیو ورزش گفت و گو می کرد، از لابی وزارتی ها با هیات رئیسه اش خبر داد.

 او در این باره گفت: «وزیر ورزش نمی خواهد من را ببیند. این مسئله وجود دارد ولی خودشان با بعضی از اعضای هیات رئیسه تماس می گیرند و لابی هم می کنند!» در ماههای گذشته همواره شایعاتی درباره ارتباط نزدیک بعضی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش شنیده می شد که هیچگاه از سوی وزارتی ها تائید نشد ولی کفاشیان با بیان چنین جمله ای، این شایعات را تائید کرد.

 رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از گفت و گویش تاکید کرد که به حرف های وزیر گوش می دهد ولی نمی داند چرا به او توجهی نمی کنند: «حتی در جلسه ای که تمام روسای فدراسیون ها حضور دارند، من دعوت نمی شوم. واقعا نمی دانم علتش چیست؟»
گزارش خطا
برچسب‌ها:
علی کفاشیان
ارسال پیام
captcha