کد خبر: ۲۸۷۷۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

آنان که به نام دولت تدبیر و امید سُکان استان را در دست گرفته اند با دولت غش در معامله کرده‏ اند

انجمن اسلامی مدرّسین دانشگاههای حوزه شیراز در محکومیت حمله قانون شکنان به دکتر علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این بیانیه آمده است:



باسمه تعالی

 

"چو پرده دار می زند به شمشیر همه را               کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند"      

مدتی است که پروژه بی اعتبار کردن دولت تدبیر و امید و احکام و دستورات و مجوّزهای آن، در دستور کار گروههایی قرار گرفته که به واسطه بی‏ تدبیری و هزینه‏ هایی که سالیانی برای نظام و مردم ببار آورده بودند، بنا بود با پذیرش رأی ملت در خرداد 92 حداقل برای مدتی از صحنه کنار روند و دور از تبعیض ها و رانتهایی که به آن عادت کرده بودند بسر برند، تا مردم مدتی طعم امنیت و اسلام رحمانی و مردم سالاری دینی را بچشند اما ظاهراً عزم این گروه آنست که اثبات کنند هیچ چیز عوض نشده است و وعده‏ ها و احکام دولت تدبیر و امید بی اعتبار است و قرار نیست اعتدالی در سیاست داخلی و خارجی حکم فرما شود. اینان عزم این دارند که بدین وسیله مردم و خصوصاً طبقه جوان و دانشجو را سرخورده و مأیوس کرده و در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خود یکّه‏ تاز میدان و پیروز صحنه بی رقیب باشند. این گروه این بار متأسفانه مهد فرهنگ ایران اسلامی یعنی شهر شیراز را میدان جولان خود گردانده اند و علیرغم بیزاری شهروندانی که در تاریخ به مدارا و عقلانیت شهره‏ اند و به‏ رغم سیره پیشوایان دین، به جای گفتگوی عقلانی آن هم در فضای آزادانه دانشگاه، منطق فرعونی و زور و چماق و غلبه برتری خواهی و بی قانونی را در شهر، عربده می کشند.

و از این تأسف بارتر مسؤولیت ناشناسی مسؤولین تأمین استان که از تأمین امنیت شهروندان شانه خالی می‏کنند و به جای برخورد با متخلفان که اجتماع موتورسواری شان و دیگر تحرکاتشان بی مجوز قانونی بوده تجمعاتی را که مجوز قانونی را اخذ کرده بودند تحت فشار گذاشتند. مضحک آنکه مجرمان خود کلانتری محل حضور آقای دکتر علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی را محاصره کرده و شعار می‏دادند! از اینجا می‏توان فهمید که چرا رئیس سابق نیروی انتظامی به خود و نیروی تحت امرش نمره 10 از 20 داده است. از سوی دیگر وقتی اوباشان این  چنین مجالی در شهر پیدا می کنند، معلوم می شود که آنان که به نام دولت تدبیر و امید سُکان استان را در دست گرفته اند با دولت غش در معامله کرده‏ اند و شورای تأمین استان نیز مع‏الاسف در برخورد با متخلّفان و حمایت از قانون مداران کوتاهی کرده است.

ما هشدار می دهیم که اگر این گروه قلیل مهار نشوند قابلیت تبدیل به طالبان و داعشهای وطنی را دارند. لذا انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای حوزه شیراز ضمن محکوم کردن چنین اعمال غیرفرهنگی و تنش ‏زا خواستار برخورد قاطع با اوباشانی که قانون، امنیت جامعه و حاکمیت دولت را به سُخره گرفته‏ اند، می‏باشد و دانشجویان عزیز را به صبر و متانت و پی‏گیری قانونی قضیه فرامی‏خواند.

 

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها

حوزه شیراز

20/12/93

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
3
انتظار همه ی مردم برخورد شدید با چنین اراذل واوباشی می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
اینها تکفیری وداعشی هایی هستند که پشتشان گرم است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین