کد خبر: ۲۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

دستگیری سارقی که عابر پیاده را کشته بود

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که سال گذشته در حال رانندگی با موتور اقدام به قتل عابری پیاده کرده و متواری شده بود، حین زورگیری با قمه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ساعت 14 روز پنجم بهمن ماه امسال دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 به یک عابر که در حال صحبت با گوشی تلفن همراهش بود نزدیک و در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کرده و اقدام به فرار از محل کردند، در حین فرار از محل و چند متر جلوتر ، راننده تعادل خود را از دست داد و به همین دلیل موتورسیکلت به زمین افتاده و همین موضوع باعث شد تا صاحب گوشی موبایل سرقت شده ، با کمک سایر مردم موفق به دستگیری یکی از سارقان شود.

با دستگیری یکی از سارقان ، موضوع ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 109 بهارستان اعلام و مأموران پس از حضور در محل ، اقدام به انتقال متهم به کلانتری کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "موبایل قاپی" و به دستور شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی که از ناحیه دست راست و پیشانی مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود ، پس از حضور در پایگاه هفتم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در روز حادثه در حال مکالمه با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان موتورسواری دو ترک که شخص دستگیر شده ترک نشین آن بود اقدام به سرقت و قاپیدن گوشی تلفن همراهم کرد ؛ به محض سرقت و چند متر جلوتر ، موتورسیکلت از حالت تعادل خارج و سرنشینان آن به زمین خوردند . با زمین خوردن موتورسیکلت و اطلاع مردم از سارق بودن سرنشنیان آن ، مردم به کمک من آمده و توانستیم این شخص را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: این شخص در حین دستگیری قصد داشت تا با تهدید قمه از محل فرار کند و حتی مرا از ناحیه دست راست و پیشانی با چند ضربه قمه زد؛ اما با این وجود مردم او را دستگیر کردند.

متهم که یونس . ط نام و 20 سال سن داشت در حالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت صراحتا به ده‌ها فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در محدوه خیابان جمهوری، بهارستان و بازار تهران اعتراف کرد. همچنین در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد که وی در اردیبهشت ماه سال گذشته در حین تردد با موتورسیکلت با یک عابر پیاده تصادف و باعث فوت این شخص شده است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: از کلیه شهروندان که در محدوده مناطق بازار تهران و خیابان جمهوری، بدین شیوه و شگرد مورد سرقت گوشی تلفن همراه و یا کیف قاپی قرار گرفتند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین