کد خبر: ۲۸۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

عاملان رعب و وحشت دانش آموزان دستگیر شدند/ پایان مزاحمت‌های موتورسواران

فرمانده انتظامی کردکوی استان گلستان از دستگیری مزاحمین نوامیس و محصلین در شهرستان کردکوی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی کردکوی استان گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندان، دانش‌آموزان و چندی از مسئولان به پلیس شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت چند نفر موتورسوار در زمان تعطیلی مدارس موضوع دستگیری مزاحمین در دستور کار این انتظامی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد تعداد ۶ نفر موتورسوار جوان پس از تعطیلی مدارس با حرکات نمایشی و خطرناک و همچنین ایجاد رعب و وحشت در میان دانش آموزان و شهروندان اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: از آنجا که چنین اقداماتی باعث برهم زدن نظم عمومی و نارضایتی شهروندان شده بود اکیپ‌های ویژه متشکل از یگان امداد، کلانتری مرکز و ستاد اتظامی شهرستان تشکیل و با شناسایی دقیق مزاحمین و محل تردد آنان با پوشش انتظامی مناسب، در یک عملیات ضربتی پلیسی موفق به دستگیری تعداد ۶ نفر از این افراد شدند. 

سرهنگ علی‌فر افزود: در همین راستا تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان با جدییت با متخلفانی که به هر نحوی بخواهند باعث بر هم زدن نظم عمومی شوند و مراتب نارضایتی شهروندان را به وجود بیاورند با ابزار قانونی برخورد خواهد کرد و از مردم خواست چنین مواردی را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین