کد خبر: ۲۸۷۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

آرسنال با 3 گل برای موناکو خط و نشان کشید

توپچی‌های لندن پیش از دیدار حساس برابر موناکو موفق شدند با 3 گل وستهام را شکست دهند تا در رده سوم قرار گیرند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، از هفته 29 لیگ برتر جزیره، عصر شنبه دو تیم آرسنال و وستهم یونایتد در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم میزبان پیروز این دیدار بود و توپچی‌های لندن موفق شدند با برتری برابر چکش‌های لندن، 3 امتیاز این دیدار را در خانه نگه دارند.

توپچی‌های لندن در این دیدار، بازی برتری را از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند با یک پیروزی درخشان، موقعیت خود را در رده سوم لیگ برتر حفظ کنند. هر چند ابتدا میزبان در به ثمر رساندن گل ناموفق بود ولی در ادامه و سرانجام در دقیقه 46، روی یک همکاری عالی، توپ اوزیل به رمزی رسید و او نیز توپ را به ژیرو سپرد تا این مهاجم فرانسوی با یک ضربه بسیار زیبا و دقیق، دروازه وستهم را باز کند.

در اواخر بازی نیز آرسنال روی به بازی مستقیم آورد و توانست 2 بار دیگر به گل برسد. در دقیقه 81، روی یک همکاری و یک و دو عالی بین ژیرو و رمزی توپ به رمزی رسید و او دروازه وستهم را برای بار دوم گشود. در دقیقه 84 نیز پس از چند پاس زیبا و یک و دو بین کاسورلا و ژیرو، توپ به کاسورلا رسید تا او با یک پاس در عرض، فلامینی را در موقعیت گل قرار دهد و این هافبک فرانسوی گلزنی کند.

به این ترتیب آرسنال توانست 3 امتیاز این دیدار خانگی را قبل از بازی برابر موناکو به حساب خود واریز کند و در رده سوم بماند.

تیم فوتبال استون ویلا نیز با هدایت سرمربی جدید خود تیم شروود در ادامه روند رو به رشدش موفق به کسب پیروزی دیگری برای فرار از منطقه سقوط رقابت‌های لیگ برتر شد. استون‌ویلایی‌ها در دیدار این هفته خود در رقابت‌های لیگ جزیره موفق شدند با نمایشی بی نقص و با گل‌های کریستین بنتکه در دقایق 16 و 44 و گابریل آگبونلاهور در دقایق 18 و 37 میزبان خود را در هم کوفته و یک شکست سنگین دیگر را به شاگردان گاس پویت تحمیل کنند.

دیگر نتایج بازی‌های امروز لیگ جزیره:

کریستال پالاس 3 - کوئینزپارک یک

لستر سیتی صفر - هال سیتی صفر

وست برومویچ یک - استوک سیتی صفر

فردا نیز چلسی باید در خانه از ساوت همپتون پذیرایی کند. آبی‌های لندن که هفته تلخی را پشت سر گذاشته‌اند امیدوار به پیروزی در این دیدار و نزدیک شدن به قهرمانی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین