کد خبر: ۲۸۸۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

دستگيري سارق حرفه‌اي با ٢٦٧ فقره سرقت

سارق سابقه‌دار داخل خودرو در اماكن درماني و وادي رحمت به همراه مالخر و جاعلين مدارك اموال مسروقه با ۲۶۷ فقره سرقت دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، سرهنگ عباس‌زاده، رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي در تشريح جزييات اين خبر گفت: درپي وصول پرونده‌هايي از كلانتري‌هاي تبريز به آگاهي استان با موضوع سرقت‌هاي متعدد مدارك و محتويات داخل خودرو در جلوي مراكز درماني و همچنين وادي رحمت، پرونده به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پايگاه يكم آگاهي قرارگرفت.

 سارق سابقه‌دار براي فرار از مجازات و عدم شناسايي محل سكونت خود مكررا آدرس خود را تغييرمي داده، كه با تعقيب شبانه‌روزي  در يك فرصت مناسب دستگير و ابزار به‌كار رفته توسط سارق نيز از وي كشف شد.

 به گفته سرهنگ عباس‌زاده متهم در بازجويي‌ها به تعداد۲۶۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي افزود: سارق پس از سرقت، اموال مسروقه را به مالخر به هويت «قاسم» مي‌فروخته ومدارك مسروقه را جهت جعل و يا تغيير مندرجات مدارك، به جاعلين مي‌داده كه مالخران و جاعلين نيز شناسايي و دستگيرشدند و اغلب مدارك و اموال مسروقه ازجاعلين و مالخر كشف و ضبط و به مالباختگان مسترد شد. انگيزه ارتكاب سرقت توسط سارق اعتياد شديد سارق به موادمخدر (هرويين) و داشتن مالخرجهت خريد آسان اموال مسروقه عنوان شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین