کد خبر: ۲۸۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

دستگیری دندانپزشک قلابی در مهریز یزد

فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری گفت: این فرد اقدام به فعالیت های غیرقانونی دندانپزشکی، ترمیم و ساخت دندان می کرد که مورد شناسایی و دستگیر شد.

نصیری افزود: این دکتر قلابی با صدور کارت تبلیغاتی در سطح شهر مهریز و با تاسیس غیرقانونی یک مطب دندانپزشکی در مهریز فعالیت داشت.

این مسوول اظهار داشت: در این راستا مأموران اطلاعات و امنیت مهریز با قرار دادن موضوع در

دستورکار و با هماهنگی مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهریز گفت: همچنین با هماهنگی مقام قضائی از مطب وی بازرسی بعمل آمد و ابزار الات ترمیم دندان و عمل جراحی و لوازم پزشکی غیرقانونی کشف و ضبط و محل فعالیت وی پلمپ شد.

نصیری تصریح کرد: متهم که دارای مدرک دیپلم و فاقد هرگونه مجوز و مدرکی بود عمل جراحی های خود را در مطبش انجام می داد و از این طریق سود کلانی به دست آورده بود.

وی گفت: پس از دستگیری و تشکیل پرونده، متهم به زندان مرکزی یزد منتقل شد که تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی مراجعه کنندگان و ارائه شکات شهروندان ادامه دارد.

مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین