کد خبر: ۲۸۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

سپاه سمنان: انهدام شبکه مدلینگ در فیس بوک

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی در استان سمنان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اطلاعیه‌ای از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مردم عزیز استان سمنان می‌رساند، در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام امام زمان(عج)م رکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، موفق به کشف، شناسایی و انهدام شبکه ترویج فساد و ابتذال در حوزه‌های ضد فرهنگی و ضداخلاقی در شبکه‌های اجتماعی شدند.

بخشی از اقدامات این شبکه سایبری شامل:"ترویج فرهنگ برهنگی و مدلینگ و عادی سازی بی‌حجابی"، "تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری و ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی"، "ترویج سبک زندگی غربی"، "اغفال و انتشار تصاویر خصوصی دختران و زنان عضو فیس بوک و فراهم نمودن زمینه کسب در آمد نامشروع" می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ اشراف اطلاعاتی شکل‌گرفته در بستر رسانه‌های اجتماعی موجود، گویای فعالیت‌های خلاف قانون و شرع به اشکال مختلف در سایر رسانه‌های اجتماعی است که عموماً از سوی افراد سود جو و معاند شکل می‌گیرد.

لذا مجددا تأکید می‌گردد کاربران فضای مجازی ضمن رعایت اصول امنیتی سایبری در بهره‌برداری از فضای مجازی، از قرار دادن و اشتراک گذاری تصاویر خصوصی خود در شبکه‌های اجتماعی خوداری نموده و هم‌چنین به سودجویان سایبری هشدار داده می‌شود تا بساط فسادگستری خود را جمع کرده و دست از پیروی شیطان لعین بردارند که در غیر این صورت بر اساس قانون با برخورد قاطع و به موقع دستگاه‎های اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهند شد.

هم‌چنین این مرکز آماده دریافت گزارش‌های مردمی مرتبط با فعالیت عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی، ضدانقلاب و ضد فرهنگی و ضد دین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بویژه فیس بوک، درحال جذب و ارتباط با کاربران فعال داخلی هستند، از طریق سایت www.gerdab.ir است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین