کد خبر: ۲۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

سرقت خودروهاي توليد داخل در صدر

رئيس پليس آگاهي ناجا بيان اينكه بالاترين درصد سرقت خودروهاي كشور مربوط به توليدات داخل است، گفت: شيوه‌هاي سرقت خودروها به توليدكنندگان آن اعلام شده است تا معايب آن را برطرف كنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جوان، سردار محمدرضا مقيمي روز گذشته در نشست خبري به راه‌اندازي قرارگاه‌هاي سرقت اشاره كرد و توضيح داد: هدف از راه‌اندازي اين قرارگاه ايجاد هم‌افزايي ناجا بود تا بتوانيم با كمك آن از تمام توانمندي‌هاي خود استفاده كنيم. وي از تمديد فعاليت قرارگاه مبارزه با سرقت در سال 94 خبر داد و گفت: اين دستور با تدبير فرمانده ناجا انجام شده و بنا شده از طريق تشديد اقدامات مقابله‌اي و انجام طرح‌هاي مأموريتي و عملياتي، فعاليت مبارزه با سرقت در سال آينده نيز ادامه يابد.

وي به تشريح آماري از دستاوردهاي قرارگاه مبارزه با سرقت پرداخت و گفت: در پايان سال 91 روند وقوع سرقت نسبت به سال قبل، 25 درصد و در سال 92 نيز 23 درصد نسبت به سال قبل از آن افزايش داشت. در اين فضا قرارگاه مبارزه با سرقت راه‌اندازي شد و خوشبختانه در 11 ماهه امسال، شاهد كاهش يك‌درصدي وقوع سرقت نسبت به سال قبل بوديم.

سردار مقيمي با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در پليس آگاهي براي استفاده از صندوق امانات از مردم خواست ايام عيد، نقدينگي خود را در بانك‌ها بگذارند چراكه اين كار علاوه بر اينكه باعث توسعه استفاده از صندوق امانات مي‌شود، ريسك سرقت را كم كرده و فضا‌ ‌براي سارقان ناامن مي‌شود.


به گفته رئيس پليس آگاهي ناجا با توجه به هدف‌گذاري‌هاي صورت گرفته، هدف پليس آگاهي در سال جاري و سال آينده برخورد با سارقان حرفه‌اي است. سردار مقيمي درباره آخرين وضعيت پرونده اسيدپاشي اصفهان هم گفت: تاكنون هيچ موردي در كشور وجود نداشته كه منجر به كشف نشده باشد.

در پرونده اسيدپاشي اصفهان هم اين موضوع در اولويت معاونت مبارزه با جرائم جنايي تعريف شده و اطلاعات آن در حال جمع‌آوري است و به نكات خوبي هم رسيده‌ايم. يقين داريم كه اين موضوع نيز كشف خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین