کد خبر: ۲۸۸۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

مراکز اقامتی گیلان آماده پذیرش 13 میلیون مسافر نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: مراکز اقامتی استان به همراه دیگر مراکز اسکان، آماده پذیرش 13 میلیون گردشگر نوروزی هستند.
آفتاب‌‌نیوز : رضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پذیرایی از میهمانان نوروزی علاوه بر یک هزار و 138 واحد اقامتی استان، کمپ ها ، خوابگاه ها ، مدارس و ... نیز مهیا شده اند.

وی ادامه داد: گیلان به مدت 15 روز، پذیرای 673 هزار گردشگر در هر شبانه روز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان ساخت: هدایت مسافران ابتدا به سوی اماکن اقامتی رسمی و سپس به سمت مراکز اقامت موقت خواهد بود.

به گفته علیزاده؛ اقلام چاپی بسیاری در راستای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری نقاط مختلف استان گیلان و نیز نقشه های راهنمای مسافر جهت ارائه به همشهریان و مسافرین نوروزی با همکاری سایر ادارات و بخش خصوصی تهیه و چاپ شده است.

وی از گردشگران نوروزی خواست تا در راستای دریافت آخرین اخبار گردشگری گیلان به آدرس http://gilanchto.ir مراجعه و یا با ستاد اجرایی خدمات سفر استان تماس بگیرند.

74 هتل، 21 هتل آپارتمان ، 66 مجتمع گردشگری ، 47مهمانپذیر، 786 منزل استیجاری، 202 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 56 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان وجود دارد.

گیلان در نوروز 93 میزبان شش میلیون و 383 هزار و 186 گردشگر بود که از این تعداد یک هزار و 411نفر شامل گردشگران خارجی بوده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین