کد خبر: ۲۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

دستگیری ماموران قلابی کمپ ترک اعتیاد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری سه مامورنما که خود را مامور کمپ ترک اعتیاد معرفی و اقدام به دستگیری یکی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ سید حسن حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر مراجعه سه فرد ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید به در منزلی و معرفی خود به عنوان مامور کمپ ترک اعتیاد و اقدام آنان به دستگیری و دستبند زدن فرزند 42 ساله یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی خودروی متهمان را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند، گفت: در نهایت در مسیر جاده نیشابور - مشهد خودرو مذکور رویت و متوقف شد و سرنشینان خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

حسینی با اشاره به کشف یک رشته دستبند در بازرسی از خودرو تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که سه مرد 29 ، 35 و 42 ساله هستند و در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تاکید بر اینکه برابر دستورالعمل رسمی ناجا کلیه ماموران این نیرو چه با لباس رسمی و چه با لباس شخصی حتی بدون در خواست فرد مورد بازرسی، مکلف به نشان دادن کارت شناسایی خود هستند، گفت: بنابراین شهروندان باید قبل از ارائه هرگونه پاسخ یا توضیح با حفظ آرامش از آنان کارت شناسایی را درخواست و به دقت مندرجات کارت را ملاحظه و ضمن تطبیق عکس با صاحب کارت به تاریخ اعتبار آن توجه کرده و در صورت مشکوک شدن بلافاصله مراتب را به 110 اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین