کد خبر: ۲۸۹۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶

مراسم عزاداری فاطمی با حضور سخنگوی دولت در دفتر امام جمعه رشت برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور سخنگوی دولت در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی استانداری گیلان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و محمدعلی نجفی استاندار گیلان عصر امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دفتر امام جمعه رشت شرکت کردند.

بر پایه این گزارش؛ در این مراسم سخنرانان به تبیین شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) و ذکر مصائب و مناقب ایشان پرداختند و مداحان در سوگ شهادت بانوی عصمت و طهارت مدیحه سرایی کردند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که صبح امروز (سه شنبه) در مسجد انقلاب شهر رشت برگزار شد نیز حضور یافت.

همچنین امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع عزاداران فاطمی در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار شد و سوگواران فاطمی در این تجمع باشکوه، با سینه زنی در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) گریستند.

سوگواره یاس نبوی نیز با هدف ترویج اندیشه های فاطمی و تبیین سیره ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا (س) ، الگوسازی سیره آن حضرت و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در 263 بقعه متبرکه گیلان در حال اجراست.

امروز چهارم فروردین ماه مصادف با سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین