کد خبر: ۲۹۰۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

بهترین روزهای پایتخت

نوروزهای تهران بهترین روزگار پایتخت است و آنان که نوروز 94 ترجیح داده اند در کلان شهر خاورمیانه بمانند، از شمال تا جنوب و غرب تا شرق را در چشم انداز دارند و کوههای سفیدپوش را بدون دود و آلودگی می بینند و هوای پاک تنفس می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
تهران پاک، بارانی و برفی است و همزمان از ترافیک نقس گیر در خیابان ها خبری نیست و می توان از تجریش تا دیار شهدا در بهشت زهرا را بدون دغدغه 40 دقیقه ای پیمود و تونل ها و بزرگراه ها فریبنده شده است.

خیابان ها خالی از ترافیک، بی صدای بوق و رانندگی های آرام است و این آرامش هدیه چند میلیون نفری است که با سفرهای نوروزی خود سبب شده اند، تهران بهترین روزهای خود را مانند سال های گذشته تکرار کند.

شاخص های تعیین کیفیت هوای تهران هم سبز است و از آلودگی خبری نیست. هوا پاک شده و بوی بهار و عید با پاکی در هم آمیخته است.

تهران خلوت، دید و بازدیدهای پرشمار نوروزی را بیشتر کرده است و اگر آسمان آفتابی باشد گردشگاههای حاشیه ای و نزدیک پایتخت میزبان هزاران شهروند است که از فرصت نوروز برای گردش طبیعت بهره می گیرند.

به گزارش ایرنا، از سوی دیگر تهران و تهرانی ها برای استفاده از آخرین فرصت های خوب نوروزی آماده می شوند. بسیاری از مسافران به تهران باز می گردند و شمار دیگری سفر خود را آغاز کرده اند و اوج این فرصت روز طبیعت یا به قول قدیمی ترها و سنت فرهنگی ایرانیان «سیزده بدر» است که تمامی شهر و هر جا سبزه ای باشد، روز آخر وداع تهرانی ها با بهترین ایام است.

و اما روز از نو و روزی از نو. پس از روز آشتی با طبیعت، تهران واقعی دوباره چهره خود را می نماید. شلوغ و پرترافیک و تهرانی ها باز هم باید منتظر نوروز 95 برای تجربه بهترین روزها باشند و تهران باز هم سرشار از نگیزه زندگی و پرتکاپو می شود و روزهای شلوغ و پرترافیک این ابر شهر همیشه بیدار هم زیبایی های خود را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین