کد خبر: ۲۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

مرگ دردناک سرنشینان پراید در تصادف با کامیون/ خانم اقبالی به علت خونریزی مغزی فوت کرد

در یک سانحه دلخراش رانندگی بین پراید و کامیون در شهر سقز 4 نفر کشته و مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ساعت 20 شب گذشته یکدستگاه خودرو پراید با یکدستگاه کامیون در انتهای بلوار سقز - بوکان برخورد کرد که در این حادثه دلخراش رانندگی 4 نفر کشته و مجروح شدند.

به گفته رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سقز نیروهای امدادی این مرکز به موقع در صحنه تصادف حاضر شدند و اقدام به انجام وظیفه کردند.

سلیمان خضری اظهار داشت: در این تصادف دلخراش رانندگی 3 نفر از سرنشینان خودرو پراید بشدت مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز انتقال داده شدند و راننده خودرو پراید هم به صورت سطحی مجروح شده بود.

سوپر وایزر بیمارستان تامین اجتماعی سقز هم گفت: یکی از مجروحان به نام رحیم افلاطونی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود و یکی دیگر از مجروحین تصادف به نام گلنار اقبالی پس از عملیات احیاء، به علت خونریزی مغزی در ساعت 23 و سی دقیقه فوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،خالد امین‌بیگی افزود: دیگر مجروح به نام آرزو خادمی که دچار شکستگی ران شده بود برای انجام مداوا به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شد.

رضا گیلاسی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز هم اظهار داشت: پس از وقوع تصادف بلافاصله نیروهای امدادی آتش‌نشانی سقز در محل حاضر و اقدام به امدادرسانی کردند.

صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سقز هم گفت: علت این تصادف در حال حاضر در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین